  • Data: 2019-06-09 18:35:03
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-09 o 13:24, nadir pisze:

    > To akurat nie trudno, oprócz możliwości musi to się opłacać.

    > Błędnie rozumujesz, gdyby sytuacja była odwrotna

    Gdyby wymyślili coś zupełnie innego, to nie byłoby żadnego telefonu.
    Chodziło mi tylko o przykład jak szybko coś może ewoluować
    a inne mniej potrzebne rzeczy stoją w miejscu.

    > Przecież już dziś mamy zelektryfikowaną sieć kolejową, tramwajową i
    > gdzieniegdzie trolejbusową, po co odkrywać koło na na nowo?
    > Mało tego, silnik elektryczny ma dłuższą historię niż spalinowy, a to
    > jednak ten drugi przyjął się bardziej w transporcie indywidualnym,
    > właśnie ze względu na brak ograniczeń trakcji elektrycznej.

    I właśnie dlatego można się spodziewać, że rozwój może pójść
    w zupełnie innym kierunku np silnik na wodę.
    A w transporcie miejskim rozważano już kiedyś coś w rodzaju orczyka
    na głównych trasach i pasażerow na wrotkach.