    Subject: Re: EV -- stan umysłu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Sat, 8 Jun 2019 10:30:23 +0200

    W dniu 2019-06-07 o 21:12, s...@g...com pisze:
    > Watek jest o kupowaniu na wyrost. O ile niektorze rzeczy warto miec solidne lub
    wieksze bo nie kosztuje to duzo i sie nie marnuje o tyle kupowanie suv-a zeby raz czy
    dwa razy na rok go wypakowac po brzegi i jechac do chorwacji a poza tym tylko po
    pietruszke i gazete do sklepu jest bez sensu.

    > Oczywiscie nikt sie nie czepia tutaj w ogolnosci takiego zachowania.

    Chyba nie do końca. Ja powoli zaczynam się czepiać. Zaczynają się we
    mnie budzić zachowania proekologiczne.

    Wożenie się dwutonowym pojazdem jest w moich oczach po prostu
    nieodpowiedzialne.

    Wypatruję działań rządów ukrócających takie zachowania. Wiem, że to
    ograniczanie wolności, zdaję sobie sprawę, że nie można tego zrobić
    raz-dwa, bo trzeba mieć na uwadze gospodarkę (firmy produkujące takie
    towary muszą mieć czas na przestawienie się). wydaje mi się jednak, że
    musimy zacząć się samoograniczać. Żyjemy teraz tak, jak nie marzyli
    nawet królowie jeszcze 200 lat temu.

    --
    MN