  • Data: 2019-06-08 11:51:37
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ddddddddddddd pisze:

    > samochód z LPG miałem raz, przejeżdżał chyba 300km na zbiorniku
    > (zbiornik w miejscu koła zapasowego żeby miejsca nie zajmować), więc
    > tankować trzeba było co 250km, a rozglądać się za stacją co 200km - albo
    > częściej, bo na A4 jakoś mało tych stacji było, a jak się zapomniało, to
    > trzeba było kilka km zjechać i zmarnować pół godziny...
    > Z gazu się wtedy wyleczyłem

    Mój akurat przejeżdża 450km, ale to w zasadzie nie istotne, istotne to
    co masz w głowie. Co by się stało jakbyś po tych 300km skończył cały gaz
    a stacji nie było? Nic by się nie stało, jechał byś dalej na benzynie z
    zasięgiem takim jakbyś gazu nie miał, i zatankowałbyś za 10, 20 ,50 km i
    nic by się nie stało (oprócz ścisku dupy że drogo na benzynie jechałeś)
    oprócz tego że przejechałeś tanio i ekologicznie 300 zamiast 350.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus