eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEV -- stan umysłuRe: EV -- stan umysłu
  • Data: 2019-06-05 18:17:16
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 01:58:36 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 4 Jun 2019 08:13:28 -0700 (PDT), s...@g...com
    >
    > > Ale auto wazy swoje i odpowiednio duzo stali
    > > i plastiku trzeba bylo wyprodukowac.
    > > Co powoduje emisje i zuzywa energie. Nie jecz.
    >
    > Prawie tyle samo co w przypadku zwykłego spaliniaka. Reszta to minusy
    > dodatnie które się zwracają -- bo nie smrodzę sobie i innym w nos niską
    > emisją, "tankuję" się w prądzie spadowym. Także nie jęcz.
    >

    No nie, bo jak chcesz tylko do sklepu i szkoly jezdzic to masz 2x ciezsze auto. I to
    jest z grubsza 2x tyle energii potrzebne na jego produkcje. W praktyce wiecej dla
    PHEV bo bateria i pare innych pierdol.

    > > Ze skrajnosci w skrajnosc.
    >
    > Chyba ty.
    >

    No nie bardzo. Sam zaproponowales jakies stare klekoty. Ja zasugerowalem jakies male
    autko i to bez przesady (moglem powiedziec o jakims smarcie czy innym pierdzidelku).

    > > Do warzywniaka mozna byle corsa/fiesta/seicento jechac jak juz trzeba miec auto.
    >
    > Ależ jeździj sobie do warzywniaka czym chcesz. Ja mam jednak trochę więcej
    > miejsc do odwiedzenia (i trochę więcej pojemności wymagam, o komforcie nie
    > wspominając). Choć się tego nie spodziewałem, naklepałem już ponad 12tkm i
    > pewnie dobiję do 15tkm/rok jeśli nie więcej.
    >

    No ale glownym gwozdziem argumentacji bylo to ze 40km zasiegu starczy.
    Nie wiem ile hybrydowa wersja drozsza czy ciezsza od zwyklej wiec juz nie draze.
    Ale zestawienie 40km zasiegu dziennie i SUV jest letko bezsensu.
    Taka jest przynajmniej moja opinia.

    > > W praktyce kupiles 2x ciezsze auto niz potrzeba (outlander 1900kg
    > > vs fiesta 920kg) za 2x wiecej.
    >
    > Ale to moje pieniądze i mój komfort -- nic ci do tego. :P
    >

    No nic, ale jak chcesz przekazac swoja mysl to pewnie w celu przekonania kogos do
    czegos. W tym przypadku jestes nieprzekonujacy.

    > > Gdzie tu ekologia?
    >
    > Ale to ty się przyssałeś do jakiejś ekologii.
    > Ja nic o ekologii nie pisałem, trolu. :P
    >

    To po co ci hybryda? Zeby zaoszczedzic na paliwie czy co?
    Tansza byla niz zwykla? Zrywniejsza jest?

    Nie klei sie ten use-case.


    Ale zeby nie bylo. Aspekt watpliwosci co do zasiegu zrozumialem. Choc przy hybrydzie
    jest bezzasadny a to ile km dziennie robi zwykly kowalski to on dobrze wie.
    Wiec tu starczy info czy ten zasieg co producent podaje to w rzeczywistosci taki
    wychodzi czy nie.

    Bo ze pelny elektryk z 250km zasiegiem starczy zwyklemu kowalskiemu (jakies 40%
    samochodziarzy na moje oko) to wiadomo od dawna. I jedyny problem z tymi wyjazdami
    gdzies dalej, pare razy na rok...
    Ale to juz inna bajka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: