    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [ERA] oszusci
    Date: Thu, 10 Feb 2011 00:11:14 +0100
    <iitgbq$nu1$1@inews.gazeta.pl> <iiuuc9$339$1@inews.gazeta.pl>
    <iiv3pn$ohf$1@inews.gazeta.pl>

    On Wed, 09 Feb 2011 23:17:17 +0100, z wrote:
    >Skoro tylu dorosłych ludzi się na to nabiera to możliwości są dwie:
    >- dać im żółte papiery
    >- ukrócić taki proceder bo jednak normalnego Kowalskiego smsy
    >wprowadzają w błąd.

    Albo nic nie robic, bo na glupote niby nie ma lekarstwa,
    ale mala grzywna czyni cuda :-)

    >Jak mi ktoś w oczy mówi że wygrałeś samochód, Wyślij smsa to go
    >odbierzesz to jest to dla mnie jasny przekaz a nie "komunikacja
    >marketingowa specjalnie przygotowana dla określonej grupy odbiorców"

    Ale to nie Era, tylko Orange oszusci i chyba Plus oszusci.
    Orange ma teraz inna sztuczke.

    Tylko ze oni tez nie sa glupi i te sms nie sa jednoznaczne.

    Chcielibysmy bardzo napisac ze wygrales BMW! Prosze nadac SMS o
    tresci BMW na 7400

    50xxxx Czy rozmawiamy z wlascicielem tego numeru? Mamy poufna
    informacje! Prosze o odpowiedz na 7400!

    Nie rozumiem? Rezygnujesz z odebrania gwarantowanej premii? Jezeli
    chcesz ja odebrac, to prosze o SMS o tresci ODBIOR na 7400!
    Dyrektor

    Przeciez jest jasno napisane - decyzja o przekazaniu laureatowi BMW
    zapadla! Prosimy wyslac SMS o tresci BMW na numer 7400. TO JEST
    PRAWDA!

    Brakuje 1 SMSa. Dokumenty wydania BMW sa gotowe do zatwierdzenia.
    Prosze wyslac 1 brakujacy SMS o tresci TAK na 7400. To koniec!

    Tu Szefowa Dzialu Nagrod, p. Maria. Potwierdzam, z polecenia
    Prezesa i Komisji Wydawania aut: BMW bedzie wydane na 100%. Prosze
    wyslac SMS na 7400!

    Reklamacja! Osoba z nr 50xxxx musi wyslac TAK na 7400. To jest
    decydujace w sprawie nagrody BMW! Dotyczy ODBIORU! To koniec

    WITAM! JESTEM PREZESEM LOTERII! BMW gotowe do odbioru. WYSLIJ TERAZ
    SMS o tresci BMW na 7400 KONIEC!

    Zaraz zamykamy biuro. Juz nie mozemy dluzej czekac! Daje Ci jeszcze
    13 minut gdy czekam na Twoj SMS o tresci TAK na 7400! Prosze wyslac
    teraz.

    Pilnie! Po raz ostatni prosimy odpisac na tego SMSa. Sprawa jest
    tak powazna, ze Komisja Nagrod postanowila zainterweniowac. Wyslij
    ODBIOR na 7400!

    Tu Departament Wydawania Nagrod! Chcielibysmy zadzwonic z
    informacja o nagrodzie. Czy moznaby dzwonic na numer 50xxxxx?
    Wyslij Tak na numer 7400!

    Koncowe postanowienie Komisji: Osoba z nr 50xxxxx musi wyslac TAK
    na 7400. To jest decydujace w sprawie nagrody BMW! Dotyczy ODBIORU!
    koniec!

    Szanowna Pani / Szanowny Panie: Prosze wyslac sms o tresci KONTAKT
    na 7400! Dotyczy nagrody -BMW o wartosci ponad 140.000zl!!

    Nie mamy kompletu danych potencjalnego LAUREATA przedostatniego
    BMW. Prosze wyslac rok urodzenia na 7400.

    Tu Kierowniczka Wydawania Nagrod! Informacja o wygranej
    telefonicznie! Czy moznaby dzwonic na numer 506xxxxx? Wyslij TAK na
    nr 7400

    Pracujaca sobota w Komisji Nagrod, bo nadal poszukiwany jest
    abonent numeru 506575265. Musimy podjac szybkie dzialania, prosze
    wyslac JESTEM na 7400. TAJNE

    Usilnie wzywamy! Wyslij tylko 1 sms o tresci BMW na 7400! Odczytasz
    oficjalne zawiadomienie! Czeka samochod! Gratulacje!

    Ostatni raz prosimy posiadacza numeru 50xxxxx o wyslanie 1 smsa o
    tresci ODBIOR na 7400. BMW czeka! Reg.: www.orange.pl
    Tu Departament Wydawania Nagrod! Ostatecznie prosimy wyslac 1 sms o
    tresci TAK na 7400! BMW zablokowano. To juz jest ostatnie
    oswiadczenie Organizatora.

    Przyszedl czasy byc powiedzial TAK! TAK chcialbym odebrac BMW w
    salonie w Warszawie! Wyslj SMS o tresci TAK na 7400! Gratulacje!
    BMW codziennie do wygrania! To naprawde kapitalne autko - mozesz je
    miec! Wyslij SMS o tresci BMW na 7400 (4,88zl). Masz juz 263034170
    pkt!
    Po raz ostatni czytasz oswiadczenie Organizatora: BMW bedzie wydane
    na 100%. Prosze wyslac 1 sms o tresci TAK na 7400. Czekamy do
    17:00!