    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [ERA] oszusci
    Date: Tue, 08 Feb 2011 16:39:41 +0100

    On Tue, 08 Feb 2011 13:37:54 +0100, z wrote:

    >"Jesteś szczęściarzem" + "darmowy sms" = wprowadzanie w błąd.
    >"Co mi tam. Wyślę 1 smsa za darmo. Co mi szkodzi. Najwyżej nic nie
    >wygram i zapomnę."
    >I o to właśnie organizatorowi chodzi. I to jest celowe i zamierzone,
    >specjalnie dobrany przekaz ze stosownymi słowami mający uwiarygodnić
    >brak zagrożenia.

    Owszem, ale jednak napisali ze chodzi o loterie, napisali ze
    4,88/dzien, kazdy sms od nich tez zawieral informacje ze 4.88/dzien,
    podali dokladny link do regulaminu (no prawie, dokladniejszy jednak
    niz "Reg: www.orange.pl".
    Wystarczylo sie wykazac minimum inteligencji i minimum ostroznosci.
    Wszak wiadomo ze grzech pierworodny nazywa sie ciekawosc :-)

    >Celowe działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

    A jak Lotto w TV puszcza reklame "kumulacja 5 mln" to nie jest to
    celowe dzialanie w celu niekorzystnego rozporzadznia ? :-)

    >a 4,88zl/dzien" pewnie na drugim ekranie i pewnie tak skrótowo żeby
    >oszczędzać literki. Premedytacja do kwadratu.

    Owszem, zacytowalem tak jak mi sie wyswietlalo, ale telefony sa rozne,
    sms'a na kazdym inaczej dzieli, tez wiekszym ekranem moze wyswietlaja
    na jednym.

    J.