  • 1. Data: 2010-04-16 06:01:24
    Temat: ERA numer stacjonarny - sposób naliczania za połączenia z numerami stacjonarnymi
    Od: Prussak <p...@p...pl>

    Witam
    Mam pytanie o usługę Ery - numer stacjonarny. W jaki sposób jest naliczane za
    rozmowy na numery stacjonarne w obrębie strefy domowej? W regulaminie piszš,
    że schodzi z abonamentu. W ichnym BOK coœ konsultant mówił o minutach
    abonamentowych przypisanych numerowi stacjonarnemu, ale przecież w numerze
    stacjonarnym nie ma abonamentu za stacjonarny. Płaci się tylko 5 zł za to, że
    numer stacjonarny jest przypisany do numeru komórkowego w abonamencie. Znowu
    w punkcie sprzedaży mówiš, że za rozmowy z tego numeru na numery stacjonarne
    sš doliczane do abonamentu. Jak to jest w końcu? Może ktoœ z użytkowników tej
    usługi wyjaœnić mi to?

    Dziękuję i pozdrawiam
    Prussak

  • 2. Data: 2010-04-16 07:00:51
    Od: Janeo <j...@g...com>

    powtorz caly tekst bez znakow PL, to ci odpowiem.

  • 3. Data: 2010-04-16 07:24:28
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Mam pytanie o usługę Ery - numer stacjonarny. W jaki sposób jest naliczane
    > za
    > rozmowy na numery stacjonarne w obrębie strefy domowej?

    to zalezy od taryfy
    jesli masz umowe, to sprawdz date podpisania, plan taryfowy i promocje
    nastepnie znajdz cennik i regulamin promocji, a kazda tajemnica stanie przed
    Toba otworem

  • 4. Data: 2010-04-16 07:55:53
    Od: Prussak <p...@p...pl>

    Janeo <j...@g...com> wrote in news:5db67a82-3e34-414e-9525-
    b...@w...googlegroups.com:

    > powtorz caly tekst bez znakow PL, to ci odpowiem.

    Mam pytanie o usluge Ery - numer stacjonarny. W jaki sposob jest naliczane za
    rozmowy na numery stacjonarne w obrebie strefy domowej? W regulaminie pisza,
    ze schodzi z abonamentu. W ichnym BOK cos konsultant mowil o minutach
    abonamentowych przypisanych numerowi stacjonarnemu, ale przeciez w numerze
    stacjonarnym nie ma abonamentu za stacjonarny. Placi się tylko 5 zl za to, ze
    numer stacjonarny jest przypisany do numeru komorkowego w abonamencie. Znowu
    w punkcie sprzedazy mówia, ze za rozmowy z tego numeru na numery stacjonarne
    sa doliczane do abonamentu. Jak to jest w koncu? Moze ktos z uzytkowników tej
    uslugi wyjasnic mi to?

    Dziekuje i pozdrawiam
    Prussak

  • 5. Data: 2010-04-16 08:22:34
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    www.google.pl -> era numer stacjonarny -> regulamin na dole strony -> pkt 7i
    Połączenia ze strefy domowej na numery stacjonarne i komórkowe wykorzystują
    minuty wliczone w Opłatę Abonamentową oraz inne dostępne na numerze
    abonenckim minuty, przyznane w ramach usług dodatkowych oraz innych ofert
    promocyjnych Operatora

    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/taryfy/era_numer_stacjonarny_20090722.pdf

    czyli dopiero po wykorzystaniu minut masz po 20gr

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 6. Data: 2010-04-16 11:28:01
    Od: "Henryk " <h...@N...gazeta.pl>

    Prussak <p...@p...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Mam pytanie o usługę Ery - numer stacjonarny. W jaki sposób jest naliczane za
    > rozmowy na numery stacjonarne w obrębie strefy domowej?

    Wydaje mi się że są dwa okresy kiedy można bylo mieć w komórce drugi numer
    stacjonarny. Kiedy ja przedlużalem umowę to wziąlem Nową Erę 40 za 25zl, w
    której mam 70 min. do wszystkich.Do tego za 5 zl dostalem 1000 min miesięcznie
    do wykorzystania ze strefy domowej na numery stacjonarne i do Ery. Minuty z
    puli 70 nie wykorzystane przechodzą na następny miesiąc,a z puli 1000 przepadają.
    Teraz jest chyba inaczej. Za 5 zl ma się prawo dzwonić ze swojej strefy za
    20gr.za min. do numerów stacjonarnych. Czy także do Ery tego nie wiem. Trzeba
    sprawdzić w regulaminie.

  • 7. Data: 2010-04-16 17:01:01
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 16 Kwi, 09:55, Prussak <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > stacjonarnym nie ma abonamentu za stacjonarny.
    > w punkcie sprzedazy mowia, ze za rozmowy z tego numeru na numery stacjonarne
    Wybierasz sobie np. abonament ze 120 min. 'darmowych' i dzwoniac NA
    STACJONARNE jest to sciagane w ramach abonamentu. Dopiero po
    przekroczeniu placisz w/g stawki taryfowej, ale naliczanie za 1. min.
    jest od razu, nastepnie po 1 min. sekundowe. Dzwoniac na numery
    komorkowe to nie dziala, placisz zawsze pelna stawke.

    > Placi sie tylko 5 zl za to, ze numer stacjonarny jest przypisany do numeru
    komorkowego w abonamencie.
    > Jak to jest w koncu?
    Cos pomyliles, bo nie wierze ze oni. Te 5 zl to jest to kwota o ktora
    placisz mniej kwote abonamentu Ery Domowej, jesli nie zechcesz od nich
    telefonu, bo uzyjesz jakis swoj (komorkowy) lezacy w szufladzie. No i
    to dotyczy tylko tych, co juz w Erze maja abonament komorkowy.

  • 8. Data: 2010-04-16 17:43:43
    Od: Janeo <j...@g...com>

    ........ poprawka
    > Dzwoniac na numery komorkowe to nie dziala, placisz zawsze pelna stawke.
    Poza siecia Ery komorkowej, oczywiscie

  • 9. Data: 2010-04-16 17:48:54
    Temat: Re: ERA numer stacjonarny - sposób naliczania za polaczenia z numerami stacjonarnymi
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

> [...]
    > telefonu, bo uzyjesz jakis swoj (komorkowy) lezacy w szufladzie. No i
    > to dotyczy tylko tych, co juz w Erze maja abonament komorkowy.

    podobno na pl. Czerwonym w Moskwie rozdaja Mercedesy - nie rozdaja tylko
    kradna, nie Mercedesy tylko rowery i nie na pl. Czerwonym w Moskwie tylko na
    pl. Zwyciestwa w Leningradzie

    pomyliles 2 osobne uslugi i 3 rózne promocje

    za 5zl jest Era Numer Stacjonarny - jest to numer przypisywany do komórki na
    tej samej karcie SIM sluzacy do tylko do odbierania rozmów; po uruchomieniu
    uslugi dostaje sie SMS z numerem stacjonarnym (z kierunkowym zgodnym z Twoja
    strefa numeracyjna), trzeba zrobic tzw. lokalizacje (usluga jest przypisana
    do konkretnego adresu) i w promieniu co najmniej 500 metrów od domu mozna
    sie dodzwonic na Twoja komórke poprzez numer stacjonarny; gdy jestes poza
    strefa bedzie sygnal jakbys nie odbieral - trzeba wówczas krecic na komórke;
    usluga ta oferuje ponadto tansze polaczenie ze strefy domowej na
    stacjonarne - rozmowa jednak wychodzi juz z komórki i rozmówca bedzie
    widzial Twój numer komórkowy a nie stacjonarny

    od 30zl mamy abonamenty na normalny, osobny, pelnoprawny numer stacjonarny
    "Nowa Era Domowa"; gdy przedluzamy umowe i nie wezmiemy nowego aparatu
    dostaniemy 5zl nizszy abonament

    a jesli mamy juz komórke w Erze i wezmiemy owy stacjonarny od 30zl wówczas
    dostajemy 10zl znizki na niego do konca umowy

    --
    Pracownik Hotline Era