    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ERA - jak negocjować?
    Date: Mon, 06 Dec 2010 11:00:33 +0100

    W dniu 2010-12-05 09:25, josefff pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:idfi17$2d0$2@news.onet.pl...

    > Wyslac wypowiedzenie.
    > Beda dzwonic z propozycjami.

    Ja po 11 latach w Erze nie otrzymałem zadowalających warunków mimo
    rachunków za telefon rzędu 500-700zł czasem. Do końca umowy pozostało mi
    1.5 roku. Wysłałem więc rezygnację i zgodziłem się zapłacić 700zł kary
    za przedterminowe rozwiązanie umowy. Odbiłem sobie tą kwotę po
    przeniesieniu do Play w 3 miesiące. NIKT do mnie nie zadzwonił
    proponując lepsze warunki lecz jedynie w celu potwierdzenia wypowiedzenia.

    Gdy upływały terminy kolejnych umów, sukcesywnie przenosiłem telefony do
    Play. W tym natomiast przypadku za każdym razem ktoś dzwonił i
    proponował znacznie lepsze warunki. Dzwoniono po 2x - zaraz jak pismo
    dotarło i tuż przed przeniesieniem numeru. Za drugim razem warunki były
    jeszcze lepsze choć nigdy nie tak dobre jak mam obecnie.

    Przypuszczam, że odezwą się do Ciebie tylko wtedy gdy umowa dobiega
    końca i dopiero w takich warunkach nastąpi wypowiedzenie.