  • Data: 2011-07-03 11:59:10
    Temat: Re: ERA informacja o uldze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 03 Jul 2011 12:14:46 +0200, Pendrive wrote:

    >a jest gdzies wyjasnione jak operatorzy moga to liczyc. Czy to jest
    >kwota abonamentu na miesiac, * ilosc miesiecy z umowy, czy to jest
    >kwota telefonu (rynkowa, czy za tyle za ile zakupili) ?

    Ulga to ulga - jakos uzasadnia dlaczego akurat tyle.
    Koszt umowny telefonu, plus koszt promocji na abonamencie, plus pewnie
    niepobrana oplata aktywacyjna ..

    Tak czy inaczej - chwilowo obowiazuje cie to co w umowie.

    >abonament mam netto kolo 80 zł. umowa 24 miesiace, netbook samsung n130,
    >modem zte mf626m limit 4 GB.

    A ile zostalo tej umowy ? Bo to sie teraz proporcjonalnie zmniejsza.

    >stanie rozbic te kwotę na wszystkei pozycje, na chlopski rozum, jest to
    >kwota wynikajaca z abonamentu, ale trudno to wtedy nazwac upustem a
    >kwota jaka operator by zarobil gdyby umowa nie bytla zerwana

    A przychody z rozmow przychodzacych ?
    Choc tu jak rozumiem o abo do internetu chodzi, wiec teoretycznie
    przychodow nie bedzie :-)

    J.