  • 21. Data: 2012-02-19 15:27:18
    Temat: Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    > Jasne. Tylko ta najnowoczesniejsza elektronika potrzebuje również
    > zasilania i elementów wykonawczych wygladających jak eksponaty
    > muzealne.
    Widzę, że trafiłem w czuły punkt :) Kolega historyk widzę. Albo
    dystrybutor.
    Oczywiście nie do wyglądu tych eksponatów się odnoszę, jak kolega tu
    próbuje sugerować, lecz do ich zawartości.

    Z ciekawostek (a zarazem kontrargumentując), spośród ponad 800
    wystawców z plakietką PL będzie w tym roku na Embedded World aż dwóch!
    Obydwaj to dystrybutorzy.

  • 22. Data: 2012-02-19 15:43:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Aleksander,

    Sunday, February 19, 2012, 4:27:18 PM, you wrote:

    > Widzę, że trafiłem w czuły punkt :) Kolega historyk widzę. Albo
    > dystrybutor.

    Pudło. Konstruktor muzealnych obiektów czyli układów zasilających. I
    będę na Automaticonie jako jeden z przedstawicieli producenta
    muzealnych elementów indukcyjnych. Bez których jakoś zaawansowana
    elektronika żyć nie potrafi. Moja muzealna wiedza, pomimo 20 lat
    zdradzania jej z zaawansowaną informatyką, jednak nadal się przydaje.

> [...]
    > Z ciekawostek (a zarazem kontrargumentując), spośród ponad 800
    > wystawców z plakietką PL będzie w tym roku na Embedded World aż dwóch!

    Myśle, że dla wielu z tych 800 wystawców projektowałem elementy do
    zasilania ich zaawansowanej elektroniki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2012-02-19 15:47:48
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-19 16:27, Aleksander Tilkowski pisze:

> [...]
    >
    > Z ciekawostek (a zarazem kontrargumentując), spośród ponad 800
    > wystawców z plakietką PL będzie w tym roku na Embedded World aż dwóch!

    Pewnie jeden z nich to tworcy slawetnego super embedded etherwexa .

    :):):):)

  • 24. Data: 2012-02-19 15:49:16
    Od: Zenek <t...@p...pl>

> [...]
    >
    > Myśle, że dla wielu z tych 800 wystawców projektowałem elementy do
    > zasilania ich zaawansowanej elektroniki.

    Tylko wiesz szkoda wielka ze twoja bogata wiedza i doswiadczenie
    marnowane sa dla takich pozal sie boze "Targow"

  • 25. Data: 2012-02-19 17:57:08
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    > Tylko wiesz szkoda wielka ze twoja bogata wiedza i doswiadczenie
    > marnowane sa dla takich pozal sie boze "Targow"
    Panowie, nie skaczemy sobie do gardeł.

    Are we cool?

    Wszyscy wiemy, co w dziedzinie embedded może zaoferować Automaticon.
    Może i fajne tam mają kaski ochronne, może cutting-edge układy
    zasilania (choć i w to poważnie wątpię, skoro nikt się z tym na
    największych targach embedded w Europie nie chce pochwalić) ale
    generalnie to jest muzeum. Jedna wielka hala eksponatów przynajmniej
    sprzed 10 lat (niektóre dużo starsze).
    Nie mówię, że nikt się historią nie interesuje. Albo że to źle się
    interesować historią. Sam bardzo lubię muzea (w tym Automaticon).

    P.S. W Norymbergi mają niezłe muzeum kolejnictwa :)

  • 26. Data: 2012-02-19 18:35:16
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    > Pewnie jeden z nich to tworcy slawetnego super embedded etherwexa .
    Kolega wymienił ten produkt:
    http://www.etherwerx.com/
    ?
    Ta firma ma stronę www tylko w jednej wersji językowej. W dodatku
    wybrali sobie jakiś dziwny ten język. Ani niemieckiej ani angielskiej
    ani chińskiej wersji nie widzę. To pewno tylko dystrybutorzy na rynek
    lokalny, na "twórcę" jak go kolega nazwał, nie mogę trafić. Na liście
    wystawców tej firmy też nie ma.

  • 27. Data: 2012-02-19 19:26:20
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    > Zresztą sprawdź, czy ten hotel ma wolne miejsca w czasie targów.

    Sprawdzałem, są wolne miejsca, nawet zakładając 3 osoby x180 euro to nam
    daje 540 euro tutaj poniżej 60 euro, nawet dodając paliwo jest taniej.
    Samolotem tez pewnie nie przylecisz wcześnie rano i nie odlecisz wieczorem,
    więc i tak Cię noc czeka.
    Norymbergę autem spokojnie w jeden dzień zrobisz bo drogi sympatyczne.
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2012-02-19 20:13:58
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    > Norymbergę autem spokojnie w jeden dzień zrobisz bo drogi sympatyczne.
    > Pozdrawiam
    Rozważałem opcję załatwienia całego wyjazdu w jeden dzień. Niestety
    taki manewr można wykonać jak kierowca startuje powiedzmy 4h jazdy od
    Norymbergi.
    Niestety kierowców póki co mam tylko z Górnego Śląska więc byłaby to
    trzydziestogodzinna męczarnia dla wszystkich.
    Tak więc na razie plan jest taki, że jedziemy na dwa dni.
    Wyjazd późnym wieczorem 28 lutego, koło 21 do 22. Tak żeby na 9 rano,
    29 lutego być już na targach. Bieganie, a wieczorem (będziemy pewno
    mocno wykończeni) pivo i inne rozrywki. Nocleg. Rano czas wolny(albo
    dogrywka z targów, jak komuś będzie mało) a w godzinach popołudniowych
    powrót, tak, żeby skomunikować wszystkich z powrotami (jeden kolega
    jest z Wlkp.).

  • 29. Data: 2012-02-19 21:06:01
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PP wrote:

> [...]
    > daje 540 euro tutaj poniżej 60 euro, nawet dodając paliwo jest taniej.
    > Samolotem tez pewnie nie przylecisz wcześnie rano i nie odlecisz

    Jadę na 2 dni, więc tak. Jagbym leciał na jeden dzień, to spokojnie mógłbym
    rano polecieć i wieczorem wrócić. Robiłem tak parę razy z różnymi miastami,
    z Moskwą włącznie.
    Co do noclegu to już pisałem, że nie lubię mieszkać z samcami w jednym
    pokoju :-).

    > Norymbergę autem spokojnie w jeden dzień zrobisz bo drogi sympatyczne.

    No bym zrobił, bo to jakieś 400km ode mnie, ale mi się nie chce jechać
    samochodem.

    Waldek

  • 30. Data: 2012-02-20 11:06:00
    Od: Aleksander Tilkowski <a...@g...com>

    > Nie potzebuję shuttla, bo lecę samolotem(...)
    > 180EUR. Nie.
    > No bym zrobił, bo to jakieś 400km ode mnie, ale mi się nie chce jechać
    > samochodem.
    Jak można lecieć na taką odległość samolotem? Jak samochodem jest
    400km to samolotem pewno ze 300km.
    Co to 15 minut się leci? Za 180EUR?
    Przyznam, ma kolega fantazję, pieniądze i czas.
    To zupełnie nie jest pułap naszej wyprawy.

    A propos, bo tak o muzeach spora część wątku, pojawił się pomysł by
    29.02 biegać cały dzień po targach Embedded World albo Norybergii,
    potem przenocować pomiędzy Norymbergą a Monachium i następnego dnia
    odwiedzić Deutsches Museum w Monachium ( 8EUR ):

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Deutsches_Museum_w_Mona
    chium

    Co sądzicie o pomyśle? Z Norymbergi do Monachium jest 170km, więc
    wzrost wydatków na paliwo to może 15% w naszym przypadku. Wiem, że to
    nic takie 8h w największym muzeum techniki na świecie, ale gdyby
    wybrać co bardziej interesujące ekspozycje..