    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EMBEDDED WORLD 2012, 28.02-01.03 Norymberga
    Date: Sun, 19 Feb 2012 22:06:01 +0100

    PP wrote:

    > Sprawdzałem, są wolne miejsca, nawet zakładając 3 osoby x180 euro to nam
    > daje 540 euro tutaj poniżej 60 euro, nawet dodając paliwo jest taniej.
    > Samolotem tez pewnie nie przylecisz wcześnie rano i nie odlecisz
    > wieczorem, więc i tak Cię noc czeka.

    Jadę na 2 dni, więc tak. Jagbym leciał na jeden dzień, to spokojnie mógłbym
    rano polecieć i wieczorem wrócić. Robiłem tak parę razy z różnymi miastami,
    z Moskwą włącznie.
    Co do noclegu to już pisałem, że nie lubię mieszkać z samcami w jednym
    pokoju :-).

    > Norymbergę autem spokojnie w jeden dzień zrobisz bo drogi sympatyczne.

    No bym zrobił, bo to jakieś 400km ode mnie, ale mi się nie chce jechać
    samochodem.

    Waldek