  • 31. Data: 2010-07-27 08:35:42
    Temat: Re: E52 - simlock
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał

    > Sprawa jest "rozwojowa" - wszystkie rewelacje z Google się szybko
    > dewaluują

    Kolejny dzieciak amator udający, że zna tematykę Bb5 i SL3. Weź chłopaku jeden z
    drugim się nie ośmieszaj i poczytaj o DM3 i pomyśl chwilę jak masz czym, jakie
    są szanse rozwoju tego zagadnienia, skoro od ponad pół roku nic się nie ruszyło.

  • 32. Data: 2010-07-27 08:38:46
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Tutaj się strasznie mylisz. Masz kod pin na karcie. Przy uruchomieniu
    > wpisujesz kod (odblokowujesz), ale nie zdejmujesz blokady.

    poniekad tymczasowo zdejmuje, bo moge uzywac telefonu (odblokowany do
    uzytku) w przeciwienstwie do sytuacji gdyby pinu nie wpisac (zablokowany
    do uzytku)

    Ale nie o to chodzi, wlasnie, by czepiac sie slowek...

    Chodzi o to, ze potocznie czasem upraszczamy bo czlowiek pojmuje
    kontekstowo, wiec kazdy w watku "e52 - simlock" zrozimie, ze "zdjac
    sima" to chodzi o zdjecie blokady simlock a nie o wyjecie karty sim z
    telefonu...

  • 33. Data: 2010-07-27 08:39:43
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał

    > Wskaż mi proszę kto za 70 pln zdejmie simlocka z e52.

    Ktos tu w watku tym lub innym pisal, ze w salonie Orange najtaniej ;)

  • 34. Data: 2010-07-27 08:48:04
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał

    > Ktos tu w watku tym lub innym pisal, ze w salonie Orange najtaniej ;)

    I tylko z Orange. Czyli wszystkie pozostałe nokie po 190. Super, niemożliwe
    stało się możliwe. "Samemu" można kodem ściągnąć jak to ładnie ująłeś.

  • 35. Data: 2010-07-27 08:50:55
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał

    > I tylko z Orange. Czyli wszystkie pozostałe nokie po 190. Super, niemożliwe
    > stało się możliwe. "Samemu" można kodem ściągnąć jak to ładnie ująłeś.

    Tym bardziej, że jak wczesniej raczyłeś zaznaczyć, nie pobiegniesz do komisu
    żeby za 100 ściagnęli. Masz swoje "samemu" kodem. ;)

  • 36. Data: 2010-07-27 08:53:00
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał

    > I tylko z Orange.

    Mnie akurat pasuje, bo mam Orange zblokowany.

    > Czyli wszystkie pozostałe nokie po 190.

    A to juz zmowa cenowa wszystkich poza Orange ;)

  • 37. Data: 2010-07-27 08:55:04
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Tym bardziej, że jak wczesniej raczyłeś zaznaczyć, nie pobiegniesz do
    > komisu żeby za 100 ściagnęli. Masz swoje "samemu" kodem. ;)

    Oj tam, ja lubie czasem poeksperymentowac, nauczyc sie czegos nowego.
    Mam "luzna" jedna e52 i jakby sciagniecie wymagalo jakiejs zabawy
    dostepnym softem, to bym sobie sam sciagnal. Ale nie mam presji zeby
    wydac 100 na odblokowania. Mam inne telefony bez blokady w tym druga e52 :)

  • 38. Data: 2010-07-27 08:57:18
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > U?ytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisa?

    > Kolejny dzieciak amator udaj?cy, ?e zna tematyk? Bb5 i SL3. We? ch?opaku
    > jeden z drugim si? nie o?mieszaj i poczytaj o DM3 i pomy?l chwil? jak
    > masz czym, jakie s? szanse rozwoju tego zagadnienia, skoro od ponad p?
    > roku nic si? nie ruszy?o.

    Moze sie ruszy, gdy wiekszosc telefonow bedzie miec taka blokade. Dla
    jednego modelu i to raczej nei przeznaczonego dla targetu "wszyscy
    dziadki i nastolatki" nie ma presji wielkiej. Jak kogos stac na e52 to
    nie robi mu przewaznie roznicy pare zlotych w abonamentach, i nie bedzie
    smigal d oinnej sieci zeby w rok zaoszczedzic 100 zlotych,,,

  • 39. Data: 2010-07-27 14:52:42
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał

    > Mam "luzna" jedna e52 i jakby sciagniecie wymagalo jakiejs zabawy dostepnym
    > softem, to bym sobie sam sciagnal.

    Proszę cię poraz któryś. Użyj głowy. Jakby ściągnięcie było możliwe dostępnym
    softem, cena unlocka byłaby niższa niż 190pln.

    > A to juz zmowa cenowa wszystkich poza Orange ;)

    Prosiłem również. Poczytaj o DM3, a później zastanów się nad tym, co piszesz.

  • 40. Data: 2010-07-27 15:44:20
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał

    > Proszę cię poraz któryś. Użyj głowy. Jakby ściągnięcie było możliwe
    > dostępnym softem, cena unlocka byłaby niższa niż 190pln.

    Uzyj glowy. Dlatego pytalem o co halo.

    > Prosiłem również. Poczytaj o DM3, a później zastanów się nad tym, co
    > piszesz.

    Nie interesuje mnie DM3 tylko to, dlaczego trudno i dlaczego drogo. Dzis
    bylem hehehe w punkcie GSM i koles krzyknal 300 jak na jutro, 200 jak na
    za 2 tygodnie hehehe