  • 11. Data: 2010-07-26 07:01:01
    Temat: Re: E52 - simlock
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Grzegorz S napisał:

    > Nie pomy?la?e?, ?e taka cena musi z czego? wynika? kiedy z innych modeli
    > Nokii mo?na to zrobi? w tym samym punkcie np za 30z??

    No i jesli pomyslalem lub nie pomyslalem to co?

  • 12. Data: 2010-07-26 07:27:15
    Od: Gierża <m...@p...fm>

    W dniu 2010-07-26 02:19, Grzegorz S pisze:

    > Jesteś niesamowity!

    Jebać SGH

  • 13. Data: 2010-07-26 09:15:54
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał

    > No i jesli pomyslalem lub nie pomyslalem to co?

    Gdybyś pomyślał, co w twoim przypadku graniczy z cudem, wydedukowałbyś, że skoro
    sam nie znalazłeś odpowiedzi na google, jak samemu zdjąć simlocka z telefonu, z
    którego komisy za zdjęcie życzą sobie 150pln, to jest to po prostu NIEMOŻLIWE z
    prostej przyczyny. BB5 i SL3. Doczytaj dzieciaku zanim kolejny raz zaśmiecisz
    grupę.

  • 14. Data: 2010-07-26 09:22:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 11:15:54 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > prostej przyczyny. BB5 i SL3. Doczytaj dzieciaku zanim kolejny raz zaśmiecisz

    Błąd. Nie oczekuj od kury wysokich lotów a doczytania od kogoś kto nawet
    nie potrafi prawidłowo sformułować jednego pytania w języku polskim.

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 15. Data: 2010-07-26 09:45:12
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > Błąd. Nie oczekuj od kury wysokich lotów a doczytania od kogoś kto nawet
    > nie potrafi prawidłowo sformułować jednego pytania w języku polskim.

    Błąd w sformułowaniu "simlock - sim" można jeszcze wybaczyć, ale lenistwa i
    dysgooglii raczej nie. W sklepie mam nagminnie klientów, którzy na siłę chcą
    simlocka "do" telefonu. Też ciężko ich zrozumieć.

  • 16. Data: 2010-07-26 12:01:49
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Gierża <m...@p...fm> wrote:

    > Jebać SGH

    Śmiało
    Tak jak lubisz ;-)

    Ale co to ma wspólnego ze mną? A jak zamiast sgh wpiszę sobie cokolwiek innego?
    Poproś mamę niech Ci wyjaśni.

    --
    gs

  • 17. Data: 2010-07-26 14:14:49
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał

    > Gdybyś pomyślał, co w twoim przypadku graniczy z cudem, wydedukowałbyś,
    > że skoro sam nie znalazłeś odpowiedzi na google,

    Nie szukalem zbyt intensywnie.

    > jak samemu zdjąć
    > simlocka z telefonu, z którego komisy za zdjęcie życzą sobie 150pln, to
    > jest to po prostu NIEMOŻLIWE

    Jak niemozliwe, jak od 70 do 150 zlotych staje sie mozliwe. Czyli jednak
    mozliwe.

    > z prostej przyczyny. BB5 i SL3. Doczytaj

    A nie mozna bylo tak zeby od razu zamiast "srubokretem" ktos napisal:
    poczytaj o BB5...? Dac wedke to taki afront dla pisujacych tutaj?

    Swoja droga, jak tak ciezko zdjac simlocka, to rozumiem, ze pewnie IMEI
    sie nei da w ogole zmienic, to bylby hit przeciw kradziejom komorek :)

    Ale pewnie wlasnie kradzieje maja najmniejszy problem ze zmianami w tel.
    Czy to simlock czy IMEI w e52....

    > dzieciaku zanim kolejny raz zaśmiecisz grupę.

    A przepraszam, ze pisuje na grupe dyskusyjna. Tu sie przeciez nie zadaje
    pytan, tylko wrzuca spamowe oferty. Juz bede wiedzial na przyszlosc...

  • 18. Data: 2010-07-26 14:17:08
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:
    > Dnia Mon, 26 Jul 2010 11:15:54 +0200, Tomek napisa?(a):

    > B??d. Nie oczekuj od kury wysokich lot?w a doczytania od kogo? kto nawet
    > nie potrafi prawid?owo sformu?owa? jednego pytania w j?zyku polskim.

    Temat postu: E52 Simlock

    Pierwsze zdanie: Skad wziac kod do odblokowania simlocka?

    A teraz polonisto, czekam na krytyke za uzycie "odblokowac simlocka"...

  • 19. Data: 2010-07-26 14:18:55
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > U?ytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisa?

    > B??d w sformu?owaniu "simlock - sim" mo?na jeszcze wybaczy?, ale
    > lenistwa i dysgooglii raczej nie. W sklepie mam nagminnie klient?w,
    > kt?rzy na si?? chc? simlocka "do" telefonu. Te? ci?ko ich zrozumie?.

    Nie sprzedawaj im. Pozbedziesz sie 90% klienteli i bedzie ci dobrze.

    Widzicie, kolesie, byc moze gdyby ktorys z Was napisal "sam tego nei
    zrobisz, bo musialbys miec to tamto i siamto i wiedze i moze cos
    spiedolic" to by dostal na priv pytanie "za ile i na kiedy, zeby bylo
    dobrze". A tak.. No coz... "klientow zle piszacych po polsku nie
    obslugujemy"... no to nie obslugujcie dalej... ;)

  • 20. Data: 2010-07-26 14:52:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 26 Jul 2010 16:17:08 +0200, wuwuzela napisał(a):

    > A teraz polonisto, czekam na krytyke za uzycie "odblokowac simlocka"...

    Zdjąć blokadę simlock - jak już, nieuku. A odblokować telefon.
    Robi się to przez użycie odpowiedniego urządzenia zwanego boxem albo zakup
    uprawnień do serwera generującego kody, zwanych potocznie uprawnieniami.
    Jedno i drugie można znaleźć na ebayu czy allegro. Box kosztuje jakieś
    200-250 dolarów, kody około 30 dolarów. Płacenie w punkcie usługowym już
    odrzuciliśmy, pozostaje jeszcze możliwość, że nie mając predyspozycji, żeby
    się wyrażać nie kalecząc języka którego do tego używasz, to może masz
    predyspozycje techniczne i opracujesz własną metodę odblokowania telefonów
    i jeszcze na tym zarobisz sprzedając to innym.

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski