  • 1. Data: 2010-07-24 18:35:49
    Temat: E52 - simlock
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Skad wziac kod do odblokowania simlocka? :)

    Bo ci co sprzedaja kody na podstawie IMEI skads je musza brac...

    Czyli innymi slowy - jak samemu sobie sciagnac simlock z e52...

  • 2. Data: 2010-07-25 13:13:21
    Temat: Re: E52 - simlock
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    wuwuzela <w...@a...pl> wrote:
    > Skad wziac kod do odblokowania simlocka? :)

    > Bo ci co sprzedaja kody na podstawie IMEI skads je musza brac...

    > Czyli innymi slowy - jak samemu sobie sciagnac simlock z e52...

    Śrubokrętem

    --
    gs

  • 3. Data: 2010-07-25 16:40:17
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Grzegorz S napisał:

    > ?rubokr?tem

    Zartujesz prawda?

  • 4. Data: 2010-07-25 17:48:54
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 18:40:17 +0200, wuwuzela napisał(a):

    > Zartujesz prawda?

    Ja z kolei słyszałem że pomaga też ponoć kupno telefonu, który nie był w
    rękach operatora...

    Wódz

  • 5. Data: 2010-07-25 17:54:21
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Wódz napisał:

    > Ja z kolei słyszałem że pomaga też ponoć kupno telefonu, który nie był w
    > rękach operatora...

    No dobrze, a ja mam dwie e52 i chcialbym z jednej zdjac sima albo
    dowiedziec sie jak to zrobic. Czy ktos cos napisze do rzeczy w tzw
    temacie? Bo oczywiscie, to ze nei dostane tu wskazowki nie zonacza, ze
    zaraz pobiegne do punktu GSM gdzi emi za 100 to sciagna.

  • 6. Data: 2010-07-25 19:29:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 19:54:21 +0200, wuwuzela napisał(a):

    > No dobrze, a ja mam dwie e52 i chcialbym z jednej zdjac sima albo
    > dowiedziec sie jak to zrobic. Czy ktos cos napisze do rzeczy w tzw
    > temacie?

    Proszę bardzo, mówisz i masz:
    http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E52-
    1_UG_pl.pdf
    strona 12, z obrazkami i po polsku. Zdjęcie w odwrotnej kolejności.

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-07-25 20:16:46
    Od: g673 <g...@g...pl>

    > Śrubokrętem

    Tak ucza na SGH?
    g...@s...waw.pl
    Wszystko upada ;(

  • 8. Data: 2010-07-26 00:14:47
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:
    > Dnia Sun, 25 Jul 2010 19:54:21 +0200, wuwuzela napisa?(a):

    > Prosz? bardzo, m?wisz i masz:
    > http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E52-
    1_UG_pl.pdf
    > strona 12, z obrazkami i po polsku. Zdj?cie w odwrotnej kolejno?ci.

    JA wiem, ze polska mowa trudna mowa, ale widze, ze rozumienie tekstu
    pisanego jest Ci obce.

    No nic, spiedalam z tej "pomocnej" grupy.

  • 9. Data: 2010-07-26 00:19:12
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    g673 <g...@g...pl> wrote:

    > Tak ucza na SGH?
    > g...@s...waw.pl
    > Wszystko upada ;(

    Jesteś niesamowity!

    --
    gs

  • 10. Data: 2010-07-26 00:23:03
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    wuwuzela <w...@a...pl> wrote:

> [...]
    > temacie? Bo oczywiscie, to ze nei dostane tu wskazowki nie zonacza, ze
    > zaraz pobiegne do punktu GSM gdzi emi za 100 to sciagna.

    Nie pomyślałeś, że taka cena musi z czegoś wynikać kiedy z innych modeli
    Nokii można to zrobić w tym samym punkcie np za 30zł?

    --
    gs