eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmE52 - obawy nowego posiadaczaRe: E52 - obawy nowego posiadacza
  • Data: 2010-09-12 09:11:30
    Temat: Re: E52 - obawy nowego posiadacza
    Od: Mackenzi <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 11 Wrz, 17:12, Alan <s...@g...pl> wrote:
    > Witam!
    > Czytając rożne wątki na temat NOKIA E52 w sieci trafiłem na bardzo
    > wiele negatywnych wypowiedzi na temat tego telefonu w komentarzach
    > internautów. Same recenzje prasie były raczej zdecydowanie pozytywne.
    > Zdaję sobie psrawę że jest to słuchawka bardzo popularna więc tak duża
    > ilość telefonów na rynku powoduje że jest o niej głośno i że większy
    > odsetek słuchawek trafia do serwisu.
    > Może ktoś mnie uspokoić bo właśnie sobie taką słuchawkę sprawiłem i
    > napisać coś pozytywnego ;-)  Nabrałem stracha jak czytam komentarze
    > internautów i nie wiem czy może lepiej było brać Samsunga Wave
    > dopłacając 250 zł albo wybrać jeszcze inny telefon.
    > A to komuś antena nie łapie zasięgu, a to coś się dzieje z obudową,
    > zawiesza oprogramowanie, pada głośniczek, skończywszy na padającej
    > klawiaturze która się ponoć wyłamuje i sprawia spore kłopoty.
    > W związku z powyższym czy są to wady jakiś pierwszych egzemplarzy czy
    > konkretnej serii?  Czyt mają tak  wszystkie e52 i nie ma szans na to
    > że mój egzemplarz będzie sprawował się bezawaryjnie?
    >
    > Inna sprawa że z opowieści internautów wynika że niektórzy
    > wielokrotnie oddawali sprzęt do serwisu NOKIA. I tu pytanie kiedy o
    > ile w ogóle można domagać się otrzymania nowego egzemplarza telefonu
    > lub wymiany na inny model bo o zwrocie gotówki to pewnie nie może być
    > mowy?

    Jeżeli chodzi o urządzenie jako urządzenie typu smartphone to sam
    zamysł jest OK, pod względem funkcji jako telefon biznesowy jest
    naprawdę ok. Własnie dlatego go kupiłem ponieważ akurat sprostał moim
    potrzebom jednak 3 razy był już w serwisie, w tym raz z głównym
    ponieważ w nokia care mają taką zasadę, że jeżeli telefon ląduje w
    serwisie w odstępie mniejszym niż raz na miesiąc to już tylko serwis
    główny w warszawie.
    Na początku reklamowałem telefon ponieważ podczas rozmowy było słychać
    upierdliwy pisk w.cz. no i luzy w obudowie (na dole przedniej ramki).
    To zrobili od ręki w ciągu doby.
    Po jakimś czasie telefon padł (całkiem, ciemny ekran a tylko przy
    próbie włączenia czuć było tylko wibre). Naprawa także trwała dobę i
    jak to fajnie napisali w raporcie "wgrywanie interfejsu
    użytkownika"... Po tygodniu niestety to samo... :-(
    Przy 3 podejściu już pojechał do warszawy. Po 2 tygodniach był do
    odbioru no i raport...: ogólnie suahili dla początkujących, jakieś
    kody ale z tego co wyjaśniła mi niewiasta w punkcie w którym
    odbierałem to wymieniali coś na płycie, wymiana przedniej obudowy,
    klawiatury (chociaż tego nie reklamowałem), naturalnie wgranie nowego
    interfejsu użytkownika no i notatka z której brechtałem się na głos aż
    miła pani zapytała co mnie tak rozbawiło... a mianowicie "powodem
    uszkodzenia było przepełnienie pamięci spowodowane oprogramowaniem
    nieautoryzowanym przez nokia"... Wyjaśniłem więc pani co mnie tak
    rozbawiło i pogratulowałem fantazji serwisantowi który tak stwierdził
    ponieważ całe oprogramowanie które było w telefonie pochodziło z Ovi
    Store więc zakładam, że musi mieć jakąś autoryzacje firmy nokia.
    Jedynym programem który był z poza... był naviexpert (wyłącznie
    zainstalowany bo używany na innym sprzęcie bez problemu, na E51, E63,
    E50 - na tych telefonach nigdy nie miałem problemu z tym programem) a
    żeby było śmieszniej to moja E52 wywaliła się na Ovi Maps od
    nokia... :-)

    Dzwoniłem do Nokia Care i pytałem jak to jest z wymianą. Pani
    powiedziała, żeby wysłać im pismo (może być e-mail z kartą
    gwarancyjną) no i będą rozpatrywać...
    Zobaczymy, jeżeli tym razem też się wysypie to będę robił właśnie
    takie podchody o wymianę na urządzenie wolne od wad a jak nie to
    jestem skory dopłacić i np. wymienić na E72... No ale zobaczymy... ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: