-
Data: 2010-09-12 09:11:30
Temat: Re: E52 - obawy nowego posiadacza
Od: Mackenzi <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 11 Wrz, 17:12, Alan <s...@g...pl> wrote:
> Witam!
> Czytając rożne wątki na temat NOKIA E52 w sieci trafiłem na bardzo
> wiele negatywnych wypowiedzi na temat tego telefonu w komentarzach
> internautów. Same recenzje prasie były raczej zdecydowanie pozytywne.
> Zdaję sobie psrawę że jest to słuchawka bardzo popularna więc tak duża
> ilość telefonów na rynku powoduje że jest o niej głośno i że większy
> odsetek słuchawek trafia do serwisu.
> Może ktoś mnie uspokoić bo właśnie sobie taką słuchawkę sprawiłem i
> napisać coś pozytywnego ;-) Nabrałem stracha jak czytam komentarze
> internautów i nie wiem czy może lepiej było brać Samsunga Wave
> dopłacając 250 zł albo wybrać jeszcze inny telefon.
> A to komuś antena nie łapie zasięgu, a to coś się dzieje z obudową,
> zawiesza oprogramowanie, pada głośniczek, skończywszy na padającej
> klawiaturze która się ponoć wyłamuje i sprawia spore kłopoty.
> W związku z powyższym czy są to wady jakiś pierwszych egzemplarzy czy
> konkretnej serii? Czyt mają tak wszystkie e52 i nie ma szans na to
> że mój egzemplarz będzie sprawował się bezawaryjnie?
>
> Inna sprawa że z opowieści internautów wynika że niektórzy
> wielokrotnie oddawali sprzęt do serwisu NOKIA. I tu pytanie kiedy o
> ile w ogóle można domagać się otrzymania nowego egzemplarza telefonu
> lub wymiany na inny model bo o zwrocie gotówki to pewnie nie może być
> mowy?
Jeżeli chodzi o urządzenie jako urządzenie typu smartphone to sam
zamysł jest OK, pod względem funkcji jako telefon biznesowy jest
naprawdę ok. Własnie dlatego go kupiłem ponieważ akurat sprostał moim
potrzebom jednak 3 razy był już w serwisie, w tym raz z głównym
ponieważ w nokia care mają taką zasadę, że jeżeli telefon ląduje w
serwisie w odstępie mniejszym niż raz na miesiąc to już tylko serwis
główny w warszawie.
Na początku reklamowałem telefon ponieważ podczas rozmowy było słychać
upierdliwy pisk w.cz. no i luzy w obudowie (na dole przedniej ramki).
To zrobili od ręki w ciągu doby.
Po jakimś czasie telefon padł (całkiem, ciemny ekran a tylko przy
próbie włączenia czuć było tylko wibre). Naprawa także trwała dobę i
jak to fajnie napisali w raporcie "wgrywanie interfejsu
użytkownika"... Po tygodniu niestety to samo... :-(
Przy 3 podejściu już pojechał do warszawy. Po 2 tygodniach był do
odbioru no i raport...: ogólnie suahili dla początkujących, jakieś
kody ale z tego co wyjaśniła mi niewiasta w punkcie w którym
odbierałem to wymieniali coś na płycie, wymiana przedniej obudowy,
klawiatury (chociaż tego nie reklamowałem), naturalnie wgranie nowego
interfejsu użytkownika no i notatka z której brechtałem się na głos aż
miła pani zapytała co mnie tak rozbawiło... a mianowicie "powodem
uszkodzenia było przepełnienie pamięci spowodowane oprogramowaniem
nieautoryzowanym przez nokia"... Wyjaśniłem więc pani co mnie tak
rozbawiło i pogratulowałem fantazji serwisantowi który tak stwierdził
ponieważ całe oprogramowanie które było w telefonie pochodziło z Ovi
Store więc zakładam, że musi mieć jakąś autoryzacje firmy nokia.
Jedynym programem który był z poza... był naviexpert (wyłącznie
zainstalowany bo używany na innym sprzęcie bez problemu, na E51, E63,
E50 - na tych telefonach nigdy nie miałem problemu z tym programem) a
żeby było śmieszniej to moja E52 wywaliła się na Ovi Maps od
nokia... :-)
Dzwoniłem do Nokia Care i pytałem jak to jest z wymianą. Pani
powiedziała, żeby wysłać im pismo (może być e-mail z kartą
gwarancyjną) no i będą rozpatrywać...
Zobaczymy, jeżeli tym razem też się wysypie to będę robił właśnie
takie podchody o wymianę na urządzenie wolne od wad a jak nie to
jestem skory dopłacić i np. wymienić na E72... No ale zobaczymy... ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.10 11:21 yendy
- 12.09.10 12:55 Budzik
- 12.09.10 21:27 Alan
- 13.09.10 07:07 Adramelech
- 13.09.10 07:39 Piotr M
- 13.09.10 12:25 Adramelech
- 13.09.10 20:22 Piotr M
- 13.09.10 21:21 AL
- 13.09.10 22:31 Rabbit McCroolick
- 14.09.10 08:02 Mackenzi
- 14.09.10 08:16 Adramelech
- 14.09.10 09:01 AL
- 14.09.10 11:48 Alan
- 14.09.10 11:50 Alan
- 14.09.10 12:00 Alan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO