  • 1. Data: 2009-09-06 21:53:22
    Temat: E51 - ikonka z 4 kwadratami i kłódką - co to?
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    Chcialem w mojej E51 ustawic voipa, ale cos poszlo nie tak, i niestety mam
    dziwna pozostalosc po tej "zabawie"- pojawila pod sila sygnalu taka ikonka
    kłódki na tle kwadratu z 4 mniejszymi.

    Jak sie tego pozbyc i co to w ogole jest?

    Usunalem wszystkie profile sip, i tel.internetowy, a to nadal sie pali....
    Do WLAN na pewno nie jestem zalogowany.

  • 2. Data: 2009-09-06 22:36:37
    Temat: Re: E51 - ikonka z 4 kwadratami i kłódką - co to?
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Krabik pisze:
> [...]
    >
    > Usunalem wszystkie profile sip, i tel.internetowy, a to nadal sie
    > pali.... Do WLAN na pewno nie jestem zalogowany.
    wifi ale z logowaniem

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2009-09-07 07:54:59
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > wifi ale z logowaniem

    Czyli ze fon jest zalogowany w danym momencie do sieci wifi czy nie?

    Co zrobic by sie ta ikonka w ogole nie palila?

  • 4. Data: 2009-09-07 08:55:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krabik" <b...@...neta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli ze fon jest zalogowany w danym momencie do sieci wifi czy nie?

    Nie możesz sam sprawdzić? Zaloguj się na router i sprawdź.

    > Co zrobic by sie ta ikonka w ogole nie palila?
    Wyłącz wlan.

  • 5. Data: 2009-09-07 09:15:58
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Krabik pisze:

    > Czyli ze fon jest zalogowany w danym momencie do sieci wifi czy nie?
    > Co zrobic by sie ta ikonka w ogole nie palila?
    ja bym uzyl gasnicy... (przepraszam, ale nie moglem sie powstrzymac)

    Pzdr,
    KuFeL