  • 1. Data: 2009-08-28 20:16:46
    Temat: E51 i alternatywy
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! E51- co o niej sądzicie? Jest lepsza alternatywa z Symbianem w
    podobnej cenie? Pozdr!

  • 2. Data: 2009-08-28 20:39:09
    Temat: Re: E51 i alternatywy
    Od: pikraj <b...@c...net>

    On 28 Sie, 22:16, "Adax" <A...@o...pl> wrote:
    > Witam! E51- co o niej sądzicie? Jest lepsza alternatywa z Symbianem w
    > podobnej cenie? Pozdr!

    NOKIA 6220 clasic zalety : foto lepsze bo ma 5mpx oraz obiektyw Zeiss
    oraz lampa xenon, gps oraz agps
    NOKIA 6200 clasic wady: gorsza bateria, brak wifi
    cena podobna

  • 3. Data: 2009-08-28 20:43:42
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    pikraj pisze:

    > NOKIA 6220 clasic zalety : foto lepsze bo ma 5mpx oraz obiektyw Zeiss
    > oraz lampa xenon, gps oraz agps
    > NOKIA 6200 clasic wady: gorsza bateria, brak wifi
    > cena podobna
    To teraz podaj jeszcze wady pierwszej i zalety drugiej.
    Pytam poważnie, bo sam się zastanawiam nad E51, z tym że np. foto w
    komórce mi zwisa kalafiorem.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 4. Data: 2009-08-28 20:44:55
    Od: pikraj <b...@c...net>

    > NOKIA 6200 clasic wady: gorsza bateria, brak wifi

    oczywiiscie to tez o NOKIA 6220

  • 5. Data: 2009-08-28 22:12:55
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Borafu napisal(a):

    > To teraz podaj jeszcze wady pierwszej i zalety drugiej.

    nie za łatwo?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2009-08-29 06:03:28
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Zbylut pisze:

    > nie za łatwo?

    Zawsze warto spróbować ;-)

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 7. Data: 2009-08-29 08:36:25
    Od: Baluu <b...@o...pl>

    Ja mam od ruku E51 i sprawuje sie IDEALNIE. Dzis kupilem sobie nowa
    obudowe, klaw. oraz korpus i ją sobie odmlodze. :)

    Ja polecam E51.

  • 8. Data: 2009-08-29 10:05:18
    Od: "Łukasz Kiełbowicz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! E51- co o niej sądzicie? Jest lepsza alternatywa z Symbianem w
    > podobnej cenie? Pozdr!

    Mam firmową e51 i jestem w sumie zadowolony. wifi działa idealnie, na
    symbiana wgrałem nawigację i z zewnętrznym gpsem śmigam sobie po polsce.
    Wkurzają mnie tylko przyciski z boku obudowy, są jakieś gumowe i trzeba
    mocno paznokciem wdusić żeby zadziałały. Bateria trzyma 2-3 dni, chyba że
    telefon działa jako gps, to wtedy tylko kilka godzin :)

    Aha, wykąpała się w rzece jak byłem na urlopie i nic jej nie jest, także
    jest wytrzymała :)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-08-29 10:05:28
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Baluu <b...@o...pl> wrote:
    > Ja mam od ruku E51 i sprawuje sie IDEALNIE. Dzis kupilem sobie nowa
    > obudowe, klaw. oraz korpus i ją sobie odmlodze. :)

    > Ja polecam E51.

    A nie znika Ci wibra? :))

    ja się zabieram do zmiany na e52

    --
    gs

  • 10. Data: 2009-08-29 11:32:38
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Grzegorz Sułek wrote:

    > A nie znika Ci wibra? :))

    Mnie znikla. Ale pewnie dlatego, ze siadam czesto na telefonie ;)

    > ja się zabieram do zmiany na e52

    ciekawi mnie jak mikrofon w niej. Bo e51 to jedyny tel co nagrywa dzwiek
    na glosnych koncertach bez przesterowan :)