  • 11. Data: 2009-08-29 12:33:45
    Temat: Re: E51 i alternatywy
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 13:39:09 -0700 (PDT), pikraj napisał(a):

    > NOKIA 6220 clasic zalety : foto lepsze bo ma 5mpx oraz obiektyw Zeiss
    > oraz lampa xenon, gps oraz agps
    > NOKIA 6200 clasic wady: gorsza bateria, brak wifi
    > cena podobna

    Do wad 6220c dodałbym jeszcze obudowę, a do zalet E51 też obudowę.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 12. Data: 2009-08-30 15:14:47
    Od: Olisa <o...@p...onet.pl>

    Adax pisze:
    > Witam! E51- co o niej sądzicie? Jest lepsza alternatywa z Symbianem w
    > podobnej cenie? Pozdr!

    Czesc!
    od kilku dni posiadam E51 i jak narazie sprawuje sie dobrze, chociaz
    czasami zdarzy sie jej zawiesic przy probie wejscia do menu. Telefon
    reaguje wtedy tylko na przycisk wylaczenia telefonu. Ogolnie jest super,
    wifi dziala super, obudowa solidna no i duzo bajerow.

    Pozwole sobie zadac pytanie, czy jest mozliwosc w tym telefonie
    ustawienia sobie 'standardowego odbiorcy smsow'? (wchodze w 'napisz
    wiadomosc' i od razu mam wpisany numer) No i czy z pulpitu da sie w
    jakis sposob usunac ikony 'brak wpisow w kalendarzu' i 'skonfiguruj
    poczte email'
    pozdrawiam
    Michal

  • 13. Data: 2009-08-30 15:39:25
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Olisa wrote:

    > Czesc!
    > od kilku dni posiadam E51 i jak narazie sprawuje sie dobrze, chociaz
    > czasami zdarzy sie jej zawiesic przy probie wejscia do menu.

    Dziwne. Zrob upgrade firmware. Bo ja uzywam e51 od ponad roku i mialem
    jeden raz zwis komorki. Ale to moja wina, bo zawilgotniala, potem sie za
    bardzo nagrzala, a potem chcialem za duzo rzecyz zrobic na raz...

  • 14. Data: 2009-08-31 12:39:48
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Pozwole sobie zadac pytanie, czy jest mozliwosc w tym telefonie
    > ustawienia sobie 'standardowego odbiorcy smsow'? (wchodze w 'napisz
    > wiadomosc' i od razu mam wpisany numer)

    Niestety nie. Chyba, że osobna aplikacja. Naucz się kożystac z podręcznej
    listy odbiorców - tworzona na podstawie ostatnich adresatów - jak w SE.
    Dzieki temu daje się z tym żyć...

    > No i czy z pulpitu da sie w jakis sposob usunac ikony 'brak wpisow w
    > kalendarzu' i 'skonfiguruj poczte email'

    Oczywiście. W personalizacji, w ustawieniach aktywnego trybu
    bla...bla...bla... Jest na bank, zaznacza się ptaszkami co ma być, co nie.
    Zaznacz jedynie odtwarzacz (o ile chcesz) i powiadomienia o połączeniach i
    sms.

    --
    Pzdr., Wycior