  • 1. Data: 2012-05-15 08:21:31
    Temat: E-23 jako klasyk / youngtimer
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Yo,
    Co powiecie na stara beemke w roli klasyka / youngtimera?
    Chodzi o pierwszy wypust 7mki - e-23 z 79 roku. 728 konkretnie
    Nie jest to 6tka e-24 niestety, ma bazowy silnik, wersja troche lepsza niz
    standard, manual, elektryka, welur, bez klimy. Ale chyba da rade taki stary
    rekin? :)

    Jak z czesciami do starych BMW? Szybki rzut oka na aledrogo mowi ze nie jest zle.
    Mechaniczne to wiem ze bez problemu, a blacharskie? Bo sprzet ma lewy przod do
    zrobienia...
    Ma ktos dobry kontakt na takie klasyki z Monachium na Slasku?

    W weekend obejrze na zywo to bede wiedzial wiecej.
    --
    Radarro i touring
    R6 + V4

  • 2. Data: 2012-05-15 18:27:55
    Temat: Re: E-23 jako klasyk / youngtimer
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > jest zle.
    > Mechaniczne to wiem ze bez problemu, a blacharskie?

    nic konkretnego Ci nie powiem, ale kolega robił pełną renowację E21 ze
    swapem silnika R6 2,5L bodaj z E36, miał trochę przebojów ale z samym
    swapem, sama restauracja nadwozia i wnętrza obyła się bez problemów,
    poszukaj może info. na forach?

    brat

  • 3. Data: 2012-05-16 08:22:33
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    bratPit <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > swapem silnika R6 2,5L bodaj z E36, miał trochę przebojów ale z samym
    > swapem, sama restauracja nadwozia i wnętrza obyła się bez problemów,

    e21 miala chyba wiecej problemow z rdza niz e23 :) Ale w tym wieku auta,
    wszystko zalezy od stanu konkretnego modelu.
    Ta 7mka mialaby wlasnie kilka blach do zrobienia i tego sie najbardziej obawiam.
    Fora teraz studiuje, pasjonatow starych rekinow jest troche.
    Dzieki