  • 11. Data: 2010-10-26 15:55:10
    Temat: Re: Dzwonię ja do Play...
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-10-26 11:40, Maciej Muran pisze:
    > Właśnie próbowałem się połączyć z Simplusa z numerem w Play.
    > Nikt nie odbierał, więc usłyszałem komunikat, że abonent blablabla i
    > proszę zadzwonić później.
    > Od razu przyszło powiadomienie z Plusa, że czas *rozmowy* wyniósł 3
    > sekundy, koszt 4 grosze.
    [...]
    > Aaaa... Już teraz wiem czemu niedawno ktoś tutaj szukał regulaminu notki
    > sms :/
    >
    > Maciek.

    Taka usługa w Play. Poproś albo zwróć uwagę posiadaczowi numeru, że może
    nie koniecznie potrzebuje tej usługi.
    Z moich znajomych w Play zdecydowana większość nawet nie wiedziała, że
    ma to włączone - i to właśnie jest naganne - sposób włączenia.
    Większość z nich od razu to wyłączyła.

  • 12. Data: 2010-10-26 17:38:59
    Od: Maciek <m...@g...com>

    On 26 Paź, 17:55, dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> wrote:

> [...]
    > Z moich znajomych w Play zdecydowana większość nawet nie wiedziała, że
    > ma to włączone - i to właśnie jest naganne - sposób włączenia.

    Ja też nie wiedziałem. A mam stale używane 4 numery w Play. Dopiero
    dziś, podczas wydzwaniania środków z jakiegoś simplusa wylazło szydło
    z worka.
    Tzn. coś tam wcześniej usłyszałem o możliwości wysłania tej notki
    (chyba nawet jakieś esy przychodziły o tej wymuszonej usłudze) ale
    *nigdy* bym nie pomyślał, że to jest opcja płatna dla kogokolwiek. I
    gdyby nie informacja o stanie środków po każdym połączeniu - wciąż bym
    nie wiedział. Ja i 99% gospodyń domowych jak mawia Waldek ;)
    Jak inaczej mogłem pomyśleć, czy też skąd się o tym dowiedzieć, jeśli
    w informacji źródłowej http://blogplay.pl/2010/08/notka-sms/ nie ma
    słowa o jakichkolwiek płatnościach?

    Że-na-da!

    Maciek.

  • 13. Data: 2010-10-26 19:55:09
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > Z moich znajomych w Play zdecydowana większość nawet nie wiedziała, że
    > ma to włączone - i to właśnie jest naganne - sposób włączenia.

    To ja przypomnę, że wyłączenie tej idiotycznej notki to SMS o treści
    "STOP NOTKA" na 8042, za darmo.
    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2010-10-26 21:44:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-26 21:55, Grzexs pisze:

    > To ja przypomnę, że wyłączenie tej idiotycznej notki to SMS o treści
    > "STOP NOTKA" na 8042, za darmo.

    To fajnie, tylko czemu to użytkownik ma naprawiać to, co kto inny popsuł?

  • 15. Data: 2010-10-26 21:58:42
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    > To ja przypomnę, że wyłączenie tej idiotycznej notki to SMS o treści
    > "STOP NOTKA" na 8042, za darmo.

    Bezpieczniej chyba będzie przywrócić ręcznie przekierowanie na 790998725.
    Samo wyłącznie rodziło brak sygnalizacji smsowej, że ktoś dzwonił kiedy
    nasz numer był zajęty czy wyłączony.

  • 16. Data: 2010-10-26 22:39:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości

    > Bezpieczniej chyba będzie przywrócić ręcznie przekierowanie na 790998725.
    > Samo wyłącznie rodziło brak sygnalizacji smsowej, że ktoś dzwonił kiedy
    > nasz numer był zajęty czy wyłączony.

    Co dla niektorych - takze niektorych grupowiczow - bylo wrecz pozadane.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-10-26 22:45:28
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-10-27 00:39, SDD pisze:
    > U?ytkownik "dwr"<d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Co dla niektorych - takze niektorych grupowiczow - bylo wrecz pozadane.

    Sam teżnie ze wszystkiego korzystam.
    Niemniej info, że ktoś dzwonił jak tel. był wyłączony bywa przydatne.

    A co do meritum to ta usługa i tryb jej wprowadzenia to żenada.

  • 18. Data: 2010-10-26 23:12:24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-10-2010 o 11:40:45 Maciej Muran <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > proszę zadzwonić później.
    > Od razu przyszło powiadomienie z Plusa, że czas *rozmowy* wyniósł 3

    Plus sobie zaczyna po cichu rekompensować niewyrobienie targetów? :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 19. Data: 2010-10-27 14:22:47
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Paź, 23:44, "Maciej Bebenek pisze...

    > To fajnie, tylko czemu to użytkownik ma naprawiać to, co kto inny popsuł?

    Wyborcza wnikliwie czyta grupę: http://tinyurl.com/32jf7nx :)

    Ircys

  • 20. Data: 2010-10-27 15:04:23
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-10-27 16:22, Ircys wrote:

    > Wyborcza wnikliwie czyta grupę: http://tinyurl.com/32jf7nx :)
    >
    > Ircys

    A Maciej Bebenek gdzie teraz pisuje? ;-)
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."