  • 131. Data: 2015-04-08 18:59:20
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnmia0mt.6hg.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Czyli nie bonus, ale jednak bonus :-)
    >
    > Swoją drogą, serio $400 to sporo za telefon, którym
    > się potem puszycie jaką to elitą finansową są jabłkarze? Serio?

    No właśnie sam nie rozumiem narzekań że iPhone drogi...
    Dlatego mówię, że jabłkarzy stać na swoje zabawki.

    > A co to ma za znaczenie w sprawie, z której aktualnie mam
    > bekę (jak naprawdę wyglądą ,,świat apple'')? :-)

    Jeśli budujesz wygląd świata na podstawie pojedynczego
    przypadku to potem nie dziw się że coś Ci nie pasuje.

    > PS. Wiesz, że ten wątek się ślicznie odłoży w archiwum? :-)

    Myślisz ze ja o to dbam?

  • 132. Data: 2015-04-08 19:01:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > no wiesz, 400$ na warunki amerykanskie to jest i malo i duzo.
    > Jednych nie stac, dla innych drobne, jeszcze inni dwa razy obejrza, zanim
    > wydadza.

    Myślę, że jak ktoś kupuje zabawkę to nie z pieniędzy na chleb...

    > Zapewne przy takim abonamencie inne telefony sa za darmo lub za 1$, choc
    > samsung potrafi swoje flagowce podciagnac w cenie.
    > I w tym momencie ajfon jest dla elyty :-)

    Właśnie strategia AT&T była taka, że wszystkie flagowce wtedy
    były za tą samą cenę podstawową: $200.

  • 133. Data: 2015-04-08 19:02:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > <1500zł za smartfon do lansowania się ,,bo was nie stac''
    > to -- wybacz, są drobniaki.

    Czemu wszyscy mnie negują gdy to samo ja mówię?
    iPhone nie jest drogi.

    > No właśnie ta elyta dostarcza mi obecnie niezłej rozrywki plącząc się w
    > zeznaniach, dlatego konsekwentnie dokarmiam. Nie wyjadaj mu karmy.

    Masz jakieś urojenia albo bawią Cię jakieś dziwne rzeczy.

  • 134. Data: 2015-04-08 19:05:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale nie rozumiem - to po co sie zaslaniac tym czlonkiem
    > rodziny, co to rzekomo potrzebowal sluchawke ?
    > Cos sie placzecie w zeznaniach, obywatelu :-)

    To plątanie się w zeznaniach to raczej Twoje błędy
    w interpretacji błędnych założeń, bo nie wiesz jaka
    jest sytuacja z abonamentami w USA. A jest inna niż w PL.
    I nikt się tu niczym nie zasłania - po prostu jeśli odnawiam
    2 letni abonament rodzinny i mogę wziąć 3 słuchawki
    po obniżonej cenie płacąc za abonament TYLE SAMO
    czy je wezmę czy nie wezmę to biorę nawet gdy nie
    potrzebuję. Od początku piszę że nie potrzebowałem,
    wziąłem bo była okazja wziąć fajny telefon za drobniaki
    jak to ujął Michał. Nie wiem czego tu nie rozumiecie obaj?

  • 135. Data: 2015-04-09 00:56:06
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mfi5qe$pfk$1@dont-email.me
    [...]

    > Samochód z 2007 roku, Acura TL-S, wtedy nic takiego nie istniało...
    > Co jakiś czas wymieniam mu płytkę DVD z mapami w bagażniku :-)
    > Ale ostatnio pojawiają się nowsze auta z iOS lub Androidem na pokładzie.
    > Nie wiem co akurat Honda będzie mieć - orientujesz się może?

    Linucha, podobnie jak VW, przynajmniej takie są trendy. Przy okazji zapytam bo
    akurat mam kogo :)

    [...]
    > To fajnie. Mój samsung un46d7000 na jakimś Ubuntu nawet a nie działa.

    Złe myślenie. Producenci TV są o pół dekady do tyłu. Nim coś zaimplementująz
    serii SMART, jest przestarzałe.

    1/482
    > Jarają Cię zupełnie inne rzeczy niż mnie :-) Ale też fajnie.

    Nie wiem co Cię jara ale w aucie mam też Andka, łącznie z DVB-T...no i cała
    reszta. Kiedy auto jest pod domem i mam zasięg WiFi, to sobie uaktualniam,
    kopiuję (zdalne pulpity)dyski dodatkowe (HDD)...bo mogę. Ty nie. Przeglądam zapis
    video z trasy...bezprzewodowo. Chyba nigdy na IOSie :(
    Wiesz, to działa inaczej (u mnie) MYŚL!! jest tutaj siłą przewodnią...znaczy jak
    sobie coś wymyślę, to działa. Nie dość że potrafię, to jeszcze mam możliwość.
    Jedno idzie w parze z drugim. Gdybym nie miał możliwości, pewnie bym dłubał w
    nosie albo chodził na nudne ryby czy piwo. Oczywiście, jeśli zachodzi potrzeba,
    lutownica, części i robię sobie sam, chociaz dzisiejsza dostępność wszelakich
    modułów pozwala na znaaaczną oszczędność czasu. Kupujesz prawie "gotowce". Co
    moge powiedzieć o Andku...to w porównaniu do Windows Mobile (dotychczas) czy
    Symbiana...to znaczny krok ku stabilności systemu z zachowaniem wykorzystania
    podzespołów. Mnogość aplkacji i ROZWÓJ (aktualizacje ponad setki programów/min 10
    w ciągu tygodnia, które posiadam, są na to dowodem) powodują że WIDAĆ wyraźnie że
    tutaj coś sie dzieje, tym bardziej że zrzesza to wszelakich pasjonatów a sama
    platforma pisania progsów nie jest trudna. Widać że to kwitnie i znacznie się
    rozwija. Tego nie ma u Apple. Sam jesteś dowodem, że kilkuletni iPhone jest
    prawie taki sam jak nowy...w sensie możliwości. W Andku to PRZEPAŚĆ 4 lata do
    tyłu, znaczy Andek 4 letni i tak miał o 50% więcej możliwości niż iPhone. Może
    gorzej było widać na wyświetlaczu czy dotyk nie działał płynnie ale miał to czego
    obecnie iPhone nie posiada, łacznie z programami.
    [...]
    > Ale co ma "transparentność" do produktów Apple czy Microsoft????
    > Jesteś pewny że użyłeś właściwego słowa?

    No dobra, miałem na myśli JASNOŚĆ (nie przeźroczystość) Oczywistość, cokolwiek.

    > A może po prostu przeczulony jesteś po tym jak Cię ta Murzynka
    > z Ameryki rzuciła ;-)

    Ke? Murzynki mnie nie kręcą. Za głupie :)

    > Nie, pierwszy raz je słyszę. Musimy się obracać w innych kręgach.

    W Europie (wśród osób będących w temacie) jest to standardem. Sprawdź sobie w
    google :)

    > Kilku moich kolegów/koleżanek używa iPhone i sobie go chwali...

    Moi znajomi iPhoniarze też ale często nie mam z nimi o czym rozmawiać
    (technicznie), zupełnie tak samo jakbyś Ty rozmawiał z gimnazjalistą o fizyce ze
    studiów. Kręcą ich kolorowe kabelki do ładowarki i odgryzione jabłko oraz to, że
    wydali 3kzł. Nawet jak upadł i szybka się zbiła to tylko za 1,5kzł mają nowy:) z
    uśmiechniętą miną "serwisu". Mam również inne zainteresowania i talenty ale ten
    typ osób często mnie nudzi, jakbym słuchał TV i oglądał powtórki.

    [...]

    > Coś się mieszasz w zeznaniach co do Plantronicsa.
    > Piszesz autorytatywnie że Plantronics to produkt który nie spełnia
    > podstawowych wymagań na rynku światowym - myślałem że
    > masz w zanadrzu produkt (np. Europejski) który spełnia takie
    > choćby podstawowe wymagania... A tu - niespodzianka, rozczarowanie.

    Raczej nie miałem czasu przetestować, może jakiś chińczyk będzie lepszy. Moja
    słuchawka ma rok i pewnie jak skończy się gwarancja poszukam czegoś innego, chyba
    że:

    1) Plantronics coś poprawi
    2) Architektura BT i aplikacje! na Andka będą lepsze.
    Uważam jednak że solidność wykonania słuchki (fizyka) jest dobra. Poprzednio
    używałem Jabra ale 2 razy wymieniałem mikrofon bo mi się "zalał" potem (podczas
    ćwiczeń). Zła konstrukcja:
    http://www.thebestbluetoothheadsetreviews.com/wp-con
    tent/uploads/2013/11/jabra-wave_the_best_bluetooth_h
    eadset_reviews.jpg

    Możesz mi zaufać, mam więcej :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 136. Data: 2015-04-09 01:07:17
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:mg3n38$124$1@dont-email.me
> [...]
    > wziąłem bo była okazja wziąć fajny telefon za drobniaki
    > jak to ujął Michał. Nie wiem czego tu nie rozumiecie obaj?

    Hmm, to Was ale doją z kasy. W Polsce możesz wziąć abonament o POŁOWĘ niższy(2
    lata), jeśli nie bierzesz telefonu od providera, który i tak jest DROŻSZY niż TEN
    SAM model na Allegro (mowa o nowej słuchawce, spłacanej w abonamencie przez 2
    lata). Skoro sam doszedłeś że nowy iPhone, niewiele się różni od starego...to
    mógłbyś... Widzisz, znów wychodzi nawet brak MOŻLIWOŚCI u samego providera w
    sensie USA vs Polska. Taka wolność w tej Ameryce :D. Rozumiem również, że możesz
    wziąć nowy...i sprzedać ale gdzie? Do Europy? Na terytorium USA ceny są
    niskie...a tutaj standardy nie pasują. Kicha :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 137. Data: 2015-04-09 11:41:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2015 12:05:35 -0500, Pszemol wrote:
    > Od początku piszę że nie potrzebowałem, wziąłem bo była okazja wziąć
    > fajny telefon za drobniaki jak to ujął Michał.

    Za sporo kasy, jak to ujął Prszemol.

    > Nie wiem czego tu nie rozumiecie obaj?

    Ja pisałem że czegoś nie rozumiem?

    Chyba napisałem otwarcie, że mam regularny ubaw z obnażania sie
    jabłkowej "elity".

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 138. Data: 2015-04-09 11:45:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2015 11:59:20 -0500, Pszemol wrote:

    > Jeśli budujesz wygląd świata na podstawie pojedynczego
    > przypadku to potem nie dziw się że coś Ci nie pasuje.

    Sęk w tym, że ci jabłkowi "indywidualiści" to taki dość jednorodny
    przeciętny tłumek jest. Ale zabawny. :-)

  • 139. Data: 2015-04-09 11:51:50
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2015 12:02:17 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Czemu wszyscy mnie negują gdy to samo ja mówię?
    > iPhone nie jest drogi.

    To miś się zdecyduje :-) (podkreśliłem u góry).

    > Masz jakieś urojenia albo bawią Cię jakieś dziwne rzeczy.

    Bawi mnie niejaki Przemol. To powyżej jest samokrytyką? :-)

    PS. Standardowo zaczynasz już gonić w piętkę i robić się nudny, więc
    wybacz, o dziwna rzeczy, że zaniecham dokarmiania w tym wątku już.
    Ale dziękuję za dotychczasowy ubaw. :-)

  • 140. Data: 2015-04-09 12:21:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Myślę, że jak ktoś kupuje zabawkę to nie z pieniędzy na chleb...

    Oj, ja bym nie byl taki pewny.
    Zabawka to zabawka - o chlebie sie nie mysli.
    Ani o odsetkach na karcie :-)

    Ale ajfon 400 ?

    J.