  • 1. Data: 2011-07-27 14:47:26
    Temat: Dźwięk w Gigabyte GA-Z68A-D3-B3
    Od: kamil <k...@s...com>

    Ktoś może potwierdzić, czy ta płyta ma w pełni działające wyjście
    optyczne audio? Gniazdo z tyłu niby jest, ale strona producenta twierdzi:

    To configure 7.1-channel audio, you have to use an HD front panel audio
    module and enable the multi-channel audio feature through the audio driver.

    Support for S/PDIF Out

    Nie chcę, żeby się okazało że ten "Support for S/PDIF" też wymaga
    dokupienia jakiegoś panelu.

    Ewentualnie może ktoś poleci inne płyty na sandybridge? Musi mieć
    wyjście optyczne audio i przyzwoite możliwości podkręcania.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2011-08-13 10:05:09
    Temat: Re: Dźwięk w Gigabyte GA-Z68A-D3-B3
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > driver.
    >
    > Support for S/PDIF Out
    >

    > Nie chcę, żeby się okazało że ten "Support for S/PDIF" też wymaga

    Wchodzisz na stronę GB i na stronie tej płyty klikasz w "Optional
    Accesories". Jeśli nie ma tam żadnego śledzia do S/PDIF, to znaczy że na
    płycie już masz pełnoprawnego optyka. A nawet jeśli byłby jakiś śledź, to z
    reguły poszerza on tylko funkcjonalność S/PDIF (np. dodaje wejście
    optyczne), a że ty potrzebujesz tylko wyjścia to i tak byłby zbędny.

  • 3. Data: 2011-08-13 10:12:26
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "maX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z reguły poszerza on tylko funkcjonalność S/PDIF (np. dodaje wejście
    > optyczne), a że ty potrzebujesz tylko wyjścia to i tak byłby zbędny.

    Pozatym 91 strona instrukcji, masz rozdział "Configuring S/PDIF Out".