eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
  • Data: 2006-03-20 15:17:19
    Temat: Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mon, 20 Mar 2006 13:10:03 +0000 (UTC), użyszkodnik "Wojniu"
    <w...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Jestem kompletnym laikiem w temacie.
    > Dzisiaj miałem telefon od serwisanta chello (korzystam poprzez UPC) , że
    > rzekomo mój modem "żle chodzi". Stacja kontrolna rejestruje jakiś problem i
    > on przyjdzie i skonfiguruje. Zapytałem jak ma zamiar to zrobić. On na to, że
    > wchodzi na jakieś strony i sprawdza poprawność "odhaczenia" pewnych funkcji
    > (albo coś w tym stylu). Ponieważ nie obserwuję problemów ani z pocztą ani z
    > powolnym otwieraniem stron) mam wątpliwości. Wpuścić go do domu czy też
    > zignorować taki telefon. Co wy na to? Może ktoś doradzi co mam zrobić?

    podejrzane

    jesli parametry pracy modemu odbiegają od założonych to z reguły jest
    to problem na sieci a nie u klienta w domu




    --
    futszaK
    601061867
    Bez dofinansowania pociągów trzeba ułożyć jednak rozkład jazdy pod
    pasażerów,a nie pod kolejarzy dojeżdżających do pracy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: