eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
  • Data: 2006-03-20 15:55:52
    Temat: Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:dvm9ja$iga$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Wojniu z adresu <w...@N...gazeta.pl> napociwszy(a) się,
    nastukał(a) w klawiaturę:

    > Jestem kompletnym laikiem w temacie.
    > Dzisiaj miałem telefon od serwisanta chello (korzystam poprzez UPC) ,
    > że rzekomo mój modem "żle chodzi". Stacja kontrolna rejestruje jakiś
    > problem i on przyjdzie i skonfiguruje. Zapytałem jak ma zamiar to
    > zrobić. On na to, że wchodzi na jakieś strony i sprawdza poprawność
    > "odhaczenia" pewnych funkcji (albo coś w tym stylu). Ponieważ nie
    > obserwuję problemów ani z pocztą ani z powolnym otwieraniem stron)
    > mam wątpliwości. Wpuścić go do domu czy też zignorować taki telefon.
    > Co wy na to? Może ktoś doradzi co mam zrobić?

    Prawdopodobnie twój modem pracuje ze zbyt wysokim poziomem, i powodować może
    przez to zakłócenia w sieci RF, umawiają się na wizytę do lokalu aby
    przejrzeć instalację i poprawić tak aby poziom modemu zaczął się mieścić w
    przyjętym przez nich zakresie.

    --
    Pzdr.
    KvS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: