eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipDziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
  • Data: 2006-03-20 15:53:32
    Temat: Re: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:dvme8u$bra$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Lee z adresu <l...@p...onet.pl> napociwszy(a) się,
    nastukał(a) w klawiaturę:

    > Większość modemów można zarządzać zdalnie więc wizysty domowe nie są
    > konieczne.

    Zależy w jakim sensie.
    Jeśli chodzi o poziom nadawania to nie bardzo się da, modem sobie
    automatycznie dobiera poziom nadawania w zależności od tłumienia w kierunku
    noda optycznego tak aby do CMTSa dotrzeć z żądanym przez niego poziomem,
    jeśli tłumienie w kanale zwrotnym jest zbyt duże to nadaje ze zbyt dużym
    poziomem i może któregoś pięknego dnia przestać działać.

    --
    Pzdr.
    KvS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: