  • Data: 2014-05-29 14:19:40
    Temat: Re: Dziwny radar
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-28, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No coz,
    > -mogli postawic 70, a nie zwrociles uwagi,

    Nie ma znaku na 100%

    > -mogli dokupic stosowna opcje.

    tzn?

    > -moga trzaskac fotki wszystkim ponad 70, a potem odrzucac osobowe po
    > danych w rejestracji ... tylko co - w nocy nie trzaskaja, zeby nie
    > blyskac ?

    Wygląda na to, że to jest rozwiązanie - co jakiś czas ustawiają na
    trzaskanie przekraczających 70, żeby wyłapać ciężarówki, pasy itp.
    Pewnie radar stojący na drodze gdzie można jechać 90 nie przynosił
    wystarczających dochodów.

    > -mogli dorzucic wykrywacz Viatoll
    > -a moze to nie z tego FR, tylko postawili tam inny

    Wykrywacz viatoll sprzężony z radarem? Ciekawy pomysł ale jeszcze o tym
    nie słyszałem. Podejrzewam, ze to predzej na bramownicy by coś takiego
    się sprawdzało

    > P.S. ciekawe
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/fotoradar-rob
    i-zdjecia-mimo-ze-jedziesz-zgodnie-z-przepisami
    > "W poniedziałek kontrolowaliśmy fotoradar. Nie ma przypadków, aby źle
    > rejestrował poza jednym - osobówkę potraktował jak ciężarówkę. Ale
    > postępowanie wobec tego kierowcy zostanie umorzone"
    >
    > To w koncu drgania, czy rozpoznaje ciezarowki ?

    > No wiesz, taki znikomy blad ... a skad pewnosc ze Ci sie ogranicznik
    > nie popsul ?
    > Log z GPS ...

    Tym autem jezdze od nowości ponad rok, poprzednim (które szło 89) dwa
    lata. Na przestrzeni tych kilku lat mijałem wiele radarów
    wyświetlajacych prędkość, używam tej samej nawigacji jak również widzę
    jaka jest różnica w wyprzedzaniu mnie przez np. tych samych kolegów
    autami z wyżej skalibrowanymi tachografami. Reasumując - po kilkuset
    tysiącach km jednym i tym samym autem ciężarowym raczej się wie ile ono
    jedziez z dokładnością do max 1km/h :)

    Tak, że mogę śmiało stwierdzić, że ten radar zawyżył, zapewne oczywiscie
    w granicach dopuszczalnego błędu. To by było argumentem za tym, że
    pewnie za mało zarabiał.

    Pogooglałem trochę i widzę, że było trochę lamentów osobówek jadących
    przepisowo, którym ten radar trzasnął fotkę.

    --
    WildS