    Date: Wed, 10 Nov 2021 15:35:52 +0100
    Subject: Re: Dziwny problem z anteną UKF i wzmacniaczem antenowym
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 08.11.2021 o 13:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Schemat schematem - ale jak oni zrobili ten tlumik ?

    Wcale nie robili tylko kupili gotowy.

    Swego czasu (PRL) bodaj Telmor robił, ale strasznie d...e były. Nadawały
    się do wzmacniaczy kanałowych, ale do szerokopasmowych wcale. A może nie
    Telmor? Nie pamiętam. Wzmacniacze (kanałowe) były na pewno Telmora.
    Jak to teraz wygląda to nie mam pojęcia, ale na pewno nie używają tamtych.

    Pozdrawiam

    DD