  • Data: 2022-03-14 13:16:51
    Temat: Re: Dziwny problem z anteną UKF i wzmacniaczem antenowym
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.03.2022 12:41, J.F wrote:
    [...]
    > Ech te krosmodulacje ... a swoja droga - czy wtedy nie powinna sie
    > jakos mieszac tresc obu nadajnikow ?
    Na amplitunerze nie (widocznie za dobry jest), ale na jamniku (z
    syntezą) miesza się. Na amplitunerze po prostu niektóre stacje są
    zaszumione, a te słabsze znikają.

    > A na TV-Mux, to juz w ogole moze byc sieczka.

    > Albo sie okaze, ze twoj wzmacniacz kiepski jest.
    No właśnie inny sprzęt (jamnik) też jest zakłócany.

    > Szczegolnie, ze na starym dzialalo.
    Kurcze, a może problem po prostu nie był tak dobrze przebadany jak na
    nowym wzmacniaczu. :-) W końcu nikt u mnie nie siedzi cały czas przed
    telewizorem bądź radioodbiornikiem. Wyszło to tak jakoś przy okazji
    wirusa, gdy więcej w chacie się siedziało. Zresztą widać, że problem nie
    jest zbytnio palący bo do tej pory nie jest rozwiązany. :-)