  • 11. Data: 2009-06-26 10:56:40
    Temat: Re: Dziwny problem z aku - ktoś z Wawy Ochoty z aku?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Aku działało bez problemu 3 miesiące odkąd jestem właścicielem moto
    > wraz z aku a padło dzisiaj samo z siebie w jedną chwilę (po jeździe
    > 10min) a z uruchomieniem nie było żadnego problemu.

    Najlepiej jak odjedziesz od domu poltora kilometra, padnie a Ty zasuwasz
    tramwajem w rekawicach i kasku :-)

    Zwarcie na celi sie zdarza na warszawskich dziurostradach dlatego warto
    miec gabke od spodu i po bokach aku.

    KJ

  • 12. Data: 2009-06-26 11:07:43
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 26 Cze, 12:56, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Najlepiej jak odjedziesz od domu poltora kilometra, padnie a Ty zasuwasz
    > tramwajem w rekawicach i kasku :-)

    Na szczęście to było 200m od domu, także pchanko ;-)
    > Zwarcie na celi sie  zdarza na warszawskich dziurostradach dlatego warto
    > miec gabke od spodu i po bokach aku.

    Dzięki za hinta - zastosuję jak kupie nowe aku :-)

    --
    Artur

  • 13. Data: 2009-06-26 11:35:26
    Od: "Asdf :)" <g...@g...com>

    On 26 Cze, 10:37, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > ale po włączeniu świateł gaśnie
    > wszystko, po wyłączeniu po chwili powoli się zaświecają.

    Gaśnie zupełnie, czy świeci bardzo słabo?

    > Ktoś ma pomysł co może być?

    Ja stawiam na klemy. Poodkręcaj, oczyść papierem ściernym
    lub pilnikiem, posmaruj wazeliną lub jakimś elektrycznym
    szajsem popsikaj, zakręć i sprawdź, czy kręci.
    Zrób to, zanim kupisz nowe aku, bo może się okazać, że
    będziesz miał dwa, bobre, działające aku :)

    --
    Pzdr, GM
    Suzuki DR 650 RSE :)

  • 14. Data: 2009-06-26 11:46:53
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 26 Cze, 13:35, "Asdf :)" <g...@g...com> wrote:

    > Gaśnie zupełnie, czy świeci bardzo słabo?

    Gaśnie zupełnie i powoli się zaświeca.

> [...]
    > szajsem popsikaj, zakręć i sprawdź, czy kręci.
    > Zrób to, zanim kupisz nowe aku, bo może się okazać, że
    > będziesz miał dwa, bobre, działające aku :)

    To już było robione zanim z doktorskim to sprawdziłem - zero różnicy,
    poza tym nagle nie mogło się to zrobić :-)

    --
    Artur

  • 15. Data: 2009-06-26 13:20:43
    Temat: Bylo: Dziwny problem z aku
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    No to ja sie podlacze:

    Pacjent : R1 RN19 rocznik 2007
    przebieg : ok 2200 km
    aku: nowka sztuka
    ladowanie: 14.4 - 14.6 V

    objaw: po nagrzaniu silnika czyli powyzej 85 St. C. i zgaszeniu
    przestaje krecic rozrusznik. Nacisniecie przycisku rozrusznika powoduje
    spadek napiecia na aku do 4-5 V. Po ostygnieciu wszystko wraca do normy.
    Przekaznik sprawdzony, wszystkie wtyczki/pstryczki sprawdzone.

    Jakis pomysl ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2009-06-26 13:39:54
    Temat: Re: Dziwny problem z aku
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
> [...]
    > napiecia na aku do 4-5 V. Po ostygnieciu wszystko wraca do normy.
    > Przekaznik sprawdzony, wszystkie wtyczki/pstryczki sprawdzone.

    Przypomniec sobie nie moge w jakiej padace, byla to kwestia rozrusznika
    ktory, po nagrzaniu, "prezyl" sie w mocowaniu. Wystarczylo go wymontowac i
    zamontowac ponownie - problem znikal, przynajmniej na jakis czas. Nie chce
    tworzyc urban legends lecz obijalo mi sie tez pare razy ze Jamachisci ze
    sprzegielkami przkombinowuje, lecz to oznaczaloby raczej nie zasprzeglanie a
    tu ewidentnie cos "trzyma" rozrusznik.
    Da sie tam poluzowac sruby mocujace by sprawdzic te wersje? Swoja sciezka,
    byc moze organoleptyczne badanie tulejek wirnika wystarczy.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2009-06-27 14:23:41
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 26 Cze, 12:14, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Moja diagnoza: padniety akumulator.

    Akumulator zmieniony i wszystko bangla jak należy, ładowanie w normie
    - także diagnoza trafna :-)

    --
    Artur