  • 11. Data: 2011-08-27 10:17:12
    Temat: Re: Dziwny "pożar" z tyłu monitora
    Od: geyb <g...@g...pl>

    hmmm, ludzie są jednak dziwni

  • 12. Data: 2011-08-27 21:43:30
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > hmmm, ludzie są jednak dziwni

    A co w tym dziwnego, że przeraża mnie wizja paru tygodni bez monitora i wolę
    błyskawicznie szybką naprawę z utratą gwarancji?

    latet

  • 13. Data: 2011-08-28 05:23:16
    Od: Twat <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-27 23:43, Latet pisze:

    > A co w tym dziwnego, że przeraża mnie wizja paru tygodni bez monitora i
    > wolę błyskawicznie szybką naprawę z utratą gwarancji?
    >
    > latet

    jeszcze zrozumie blondynkę której w samochodzie zaświeci się brak oleju
    a ona dalej jedzie bo śpieszy sie na randkę, to nic że silnik do wymiany
    ale to blondynka

    rozebranie monitora o ile nie jest zaplombowany nie jest problemem, ja
    swojego samsunga 24" też rozebrałem mimo że ma nadal gwarę, w
    poszukiwaniu spuchniętych kondensatorów które jak z zegarkiem w ręku po
    3 latach wyskakują i często niszczą monitor

    problem jest w tym że jak np padnie matryca wyleci pasek piksli itd
    rzecz nienaprawialna to będziesz się zastanawiał czy uznają gwarancję i
    nie zauważą rozbierania sprzętu bo ciężko to zrobić bez śladów

    druga strona medalu: awaria tego della bardzo dziwna, może być tak że
    skoczyło napięcie i warystor zareagował (np 275V) a w serwisie powiedzą
    że sprzęt po burzy (miałem tak z kompem della ale to był serwis zewnętrzny)

  • 14. Data: 2011-08-28 18:47:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Latet pisze:

    > Monitor jest na gwarancji (nie ma nawet roku) więc akurat nie o koszty
    > się martwię, ale o upierdliwość realizacji gwarancji (konieczność
    > wysłania kurierem monitora do serwisu i czekanie pewnie z miesiąc na
    > jego powrót - tyle czekałem na wymianę hdd kupionego w tej samej firmie
    > - Agito).

    Pamiętaj, że jest ograniczony czas pomiędzy wykryciem usterki a
    przekazaniem do serwisu. Jeśli za długo poczekasz, gwarancja przepadnie.
    Nie kombinuj i skorzystaj z gwarancji, naprawy w nieautoryzowanym
    serwsie mogą skomplikować obsługę gwarancyjną w przyszłości.

    --
    pozdrawiam
    Piotr