  • 51. Data: 2010-12-13 20:59:06
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    > Ja oczywiście zrozumiałem, bo to właśnie nie ja jestem idiotą :-)

    Ale jestes Jeleniem !

  • 52. Data: 2010-12-13 21:19:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-13 21:46, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Jeśli Ty widzisz tu jakąś różnicę to właśnie jest problem który
    > sygnalizowałem wcześniej: nie nadajesz się do życia w cywilizowanym
    > społeczeństwie gdzie domniemanie niewinności jest zasadą uniwersalną
    > która obowiązuje wszędzie, a nie tylko w sądzie.
    > Ty nadajesz się do czasów, gdzie publiczne lincze bez sądów i palenie
    > na stosie czarownic "bo ktoś rzucił oskarżenie" były codziennością...

    Ty faktycznie jesteś idiotą dla którego uznanie winnym przez kogoś jest
    równoznaczne z linczem czy paleniem na stosie.
    Ale jak rozumiem tego mojego postu gdzie nawoływałem do palenia
    na stosie lub linczu dziwnym trafem nie będziesz w stanie wskazać.

    Nie zrozumiałeś i jesteś.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2010-12-13 21:27:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message news:ie61ep$m6$1@news.onet.pl...

    > Ale jestes Jeleniem !

    Nie martw się, nie kupiłem tego USB Flash drive... :-)

  • 54. Data: 2010-12-13 21:27:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

> [...]
    > Ale jak rozumiem tego mojego postu gdzie nawoływałem do palenia
    > na stosie lub linczu dziwnym trafem nie będziesz w stanie wskazać.

    Z tym stosem to tylko przykład, abyś lepiej zrozumiał...
    Szkoda że niestety nie wyszło. Przeceniłem Cię - sorry.

    > Nie zrozumiałeś i jesteś.

    Tak jak już pisałem - bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów
    to żaden wstyd.

  • 55. Data: 2010-12-13 22:30:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-13 22:27, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Z tym stosem to tylko przykład, abyś lepiej zrozumiał...
    > Szkoda że niestety nie wyszło. Przeceniłem Cię - sorry.

    Czyli jak się napisze głupotę dla której nie ma wytłumaczenia
    najlepiej nazwać ją przykładem.

    > Tak jak już pisałem - bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów
    > to żaden wstyd.

    "Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
    to żaden wstyd. :-)
    I jak to idiota zapomniałeś o oczach innych czytających."

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2010-12-13 22:47:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli jak się napisze głupotę dla której nie ma wytłumaczenia
    > najlepiej nazwać ją przykładem.

    To co napisałem jest głupotą dla której nie ma wytłumaczenia
    tylko dla idioty, który ma problemy ze zrozumieniem analogii.

    > "Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
    > to żaden wstyd. :-)
    > I jak to idiota zapomniałeś o oczach innych czytających."

    Na razie nikt mądry nie nazwał mnie idiotą tylko Ty.
    A bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów nie jest wstydem.

  • 57. Data: 2010-12-13 23:36:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-13 23:47, Użytkownik Pszemol napisał:

    > To co napisałem jest głupotą dla której nie ma wytłumaczenia
    > tylko dla idioty, który ma problemy ze zrozumieniem analogii.

    Czyli swoja głupotę teraz tłumaczysz analogią.
    :-)

    > Na razie nikt mądry nie nazwał mnie idiotą tylko Ty.
    > A bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów nie jest wstydem.

    Sam siebie nazwałeś idiotą, już to skomentowałem.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2010-12-14 01:04:48
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-14 00:36, RadoslawF pisze:

    > Sam siebie nazwałeś idiotą, już to skomentowałem.

    Niestety albo stety, ranking idiotów otwierasz ty.
    Cały czas prowadzisz stary, bravo :-)

  • 59. Data: 2010-12-14 08:33:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-14 02:04, Użytkownik Dawid napisał:

    > Niestety albo stety, ranking idiotów otwierasz ty.
    > Cały czas prowadzisz stary, bravo :-)

    Jeszcze cię boli że w wyszedłeś na głupka w rozmowie ze mną ?
    To rozmawiaj dalej, bolec będzie bardziej.
    :-)

    pozdrawiam

  • 60. Data: 2010-12-14 12:57:23
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    tutaj mamy markowy produkt za atrakcyjną cenę
    http://allegro.pl/pendrive-32gb-transcend-jetflash-v
    33-sprawdz-i1350033670.html

    wchodzimy na stronę firmową i nie widzimy naszego pendriva
    http://www.transcendusa.com/products/ModDetail.asp?M
    odNo=188&LangNo=0&Func1No=&Func2No=