  • 41. Data: 2010-12-13 15:57:27
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ie3kmd$2n9$1@inews.gazeta.pl...

    > NTG. Spadaj z tą sofistyką na pl.soc.prawo.

    To nie sofistyka. To jest normalne rozumienie języka polskiego.
    Bo czym się dla Ciebie różni skubanie jeleni od oszustwa?

  • 42. Data: 2010-12-13 16:10:50
    Temat: Re: Odp: Dziwny pendrive
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    JoteR, Po co te emocje? Lecz się! Może jeszcze nie jest za późno...

  • 43. Data: 2010-12-13 16:12:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Dowody to trzeba przedstawić w sądzie jeśli już.
    > A czy można twoje założenie przyjąć w druga stronę ?
    > nie masz dowodu a pyszczysz że facet jest niewinny czyli
    > jesteś "skończona szmata bez honoru"

    Nigdzie nie napisałem że facet jest niewinny, to raz.
    A dwa - domniemanie niewinności przy braku dowodów winy
    to PODSTAWOWA ZASADA w cywilizowanym społeczeństwie.
    Szkoda, że Ty jeszcze nie dorosłeś do tego aby żyć w cywilizacji.

    > Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
    > to żaden wstyd. :-)
    > I jak to idiota zapomniałeś i oczach innych czytających.

    Niestety nie zrozumiałeś aluzji... No ale nie zaskoczyłeś mnie tym bardzo.

  • 44. Data: 2010-12-13 16:14:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote in message
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"
    >
    > "Przekonywającego", albo "przekonującego". Naucz się polskiego.

    :-) Dzięki!

  • 45. Data: 2010-12-13 16:55:37
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2010-12-12 14:16, Norbert pisze:
    > Witam
    >
    > Trafilem na allegro na aukcje z pendrivem, ktory ma w opisie m.in. takie
    > cuda:
    >
    > "maksymalna wielkość pliku przy zapisie to 30 MB"
    >
    > "UWAGA!!! Pendrive nie zapisują plików video i obrazów gier"
    >
    > O co chodzi?
    >

    > Gdyby ktos chcial to tu adres aukcji: http://tinyurl.com/24fgnkb

    Mam takie cudo. Dostałem jako reklamówkę czegoś tam. Wolne toto i
    jakichś ważniejszych bambetli to bym na tym nie przechowywał - parę
    znajomych osób narzekało, że straciło pliki. Jedna, ewentualna, zaleta
    to nobliwo-skórzany wygląd. Ot tania chińszczyzna.
    .

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 46. Data: 2010-12-13 20:13:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-13 17:12, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > to PODSTAWOWA ZASADA w cywilizowanym społeczeństwie.
    > Szkoda, że Ty jeszcze nie dorosłeś do tego aby żyć w cywilizacji.

    Mam wrażenie że ty nie dorosłeś do zrozumienia co zgodnie
    z prawem będzie uznane za winę a co może być uznawane za winę
    przez osoby fizyczne.

    > Niestety nie zrozumiałeś aluzji... No ale nie zaskoczyłeś mnie tym bardzo.

    Za to ty zrozumiałeś i próbujesz odwrócić kota ogonem.
    Powodzenia, może kiedyś ci się uda.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2010-12-13 20:22:54
    Temat: Re: [OT] Dziwny pendrive
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > To nie sofistyka. To jest normalne rozumienie języka polskiego.
    > Bo czym się dla Ciebie różni skubanie jeleni od oszustwa?

    Jak cię oskubią w majestacie prawa, to się dowiesz.

    JoteR

  • 48. Data: 2010-12-13 20:33:40
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > znajomych osób narzekało, że straciło pliki. Jedna, ewentualna, zaleta
    > to nobliwo-skórzany wygląd. Ot tania chińszczyzna.

    Mozesz wrzucic info odnosnie pojemnosci? Zakonczy to dyskusje.

  • 49. Data: 2010-12-13 20:40:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ie5vb0$96q$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak cię oskubią w majestacie prawa, to się dowiesz.

    A co z jeleniem?

  • 50. Data: 2010-12-13 20:46:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mam wrażenie że ty nie dorosłeś do zrozumienia co zgodnie
    > z prawem będzie uznane za winę a co może być uznawane
    > za winę przez osoby fizyczne.

    Jeśli Ty widzisz tu jakąś różnicę to właśnie jest problem który
    sygnalizowałem wcześniej: nie nadajesz się do życia w cywilizowanym
    społeczeństwie gdzie domniemanie niewinności jest zasadą uniwersalną
    która obowiązuje wszędzie, a nie tylko w sądzie.
    Ty nadajesz się do czasów, gdzie publiczne lincze bez sądów i palenie
    na stosie czarownic "bo ktoś rzucił oskarżenie" były codziennością...

    > Za to ty zrozumiałeś i próbujesz odwrócić kota ogonem.
    > Powodzenia, może kiedyś ci się uda.
    > :-)

    Ja oczywiście zrozumiałem, bo to właśnie nie ja jestem idiotą :-)