  • 61. Data: 2010-12-14 13:29:24
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > wchodzimy na stronę firmową i nie widzimy naszego pendriva

    To akurat niczego nie dowodzi. Owszem - jest jakims
    sygnalem ostrzegawczym, ale pelno w okol przykladow
    produktow nie istniejacych w katalogach producentow.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 62. Data: 2010-12-14 14:05:43
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-14 09:33, RadoslawF pisze:

    > Jeszcze cię boli że w wyszedłeś na głupka w rozmowie ze mną ?
    > To rozmawiaj dalej, bolec będzie bardziej.

    nic nie boli.
    ty wychodzisz na idiote w każdym poście i jeszcze się tym chwalisz,
    dobry jesteś.
    PLONK debilu

  • 63. Data: 2010-12-14 15:11:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-14 15:05, Użytkownik Dawid napisał:

    > nic nie boli.
    > ty wychodzisz na idiote w każdym poście i jeszcze się tym chwalisz,
    > dobry jesteś.
    > PLONK debilu

    Ciebie jak widzę zabolało i to nieźle.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2010-12-14 15:23:09
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2010-12-13 21:33, atm pisze:

    > Mozesz wrzucic info odnosnie pojemnosci? Zakonczy to dyskusje.
    Małe info:
    Pen w tej chwili pusty (prawie), ale jego pojemność to nie fake:

    HD Tune: Generic Flash Disk Information

    Firmware version : 8.00
    Serial number :
    Capacity : 15.6 GB (~16.8 GB)
    Buffer size : n/a

    S.M.A.R.T : no
    48-bit Address : no
    Read Look-Ahead : no
    Write Cache : no
    Host Protected Area : no
    Device Configuration Overlay : no
    Automatic Acoustic Management: no
    Power Management : no
    Advanced Power Management : no
    Power-up in Standby : no
    Security Mode : no
    Firmware Upgradable : no

    Partition : 1
    Drive letter :
    Label :
    Capacity : 15999 MB
    Usage : 0.00%
    Type : FAT32
    Bootable : No

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 65. Data: 2010-12-14 15:59:27
    Od: atm <...@v...pl>

    > HD Tune: Generic Flash Disk Information

> [...]

    Dzieki za info, to powinno rozwiac watpliwosci.
    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2010-12-14 16:08:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 16:23:09 +0100, Nathan napisał(a):

    > Małe info:
    > Pen w tej chwili pusty (prawie), ale jego pojemność to nie fake:

> [...]
    (ciach...)
    > Capacity : 15999 MB
    > Usage : 0.00%
    > Type : FAT32
    > Bootable : No

    To teraz wrzuć na niego te 16 GB danych i daj znać, czy to było możliwe.

    [ Wilson: I can't believe I'm able to say this, but... you're cancer-free. ]
    [ (...) You're fine. Patient: I don't get it. House: Cool. ]
    [ ("House M.D. 4x09 Games") ]

  • 67. Data: 2010-12-14 17:02:59
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-12-14 16:23, Nathan pisze:

    > Małe info:
    > Pen w tej chwili pusty (prawie), ale jego pojemność to nie fake:

> [...]

    To teraz użyj np.:
    http://www.hotfix.pl/h2testw-diagnostyka-pendrive-ka
    rty-pamieci-dysku-usb-a263.htm
    Fake na tym właśnie polega ze raportuje zmanipulowana, wadliwą, zawyżona
    pojemność pena.

    miab

  • 68. Data: 2010-12-14 18:00:52
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2010-12-14 18:02, miab pisze:

> [...]
    rty-pamieci-dysku-usb-a263.htm

    > Fake na tym właśnie polega ze raportuje zmanipulowana, wadliwą, zawyżona

    OK. Jutro wieczorkiem przedstawie raporcik.

  • 69. Data: 2010-12-14 19:41:44
    Temat: Re: [OT] Dziwny pendrive
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > Jak cię oskubią w majestacie prawa, to się dowiesz.

    Zlituj się i nie karm już tego trolla. Nie chcę uzywać mocniejszych
    określeń. Nie warto na niego męczyć klawiatury.

    Pzdr

  • 70. Data: 2010-12-14 22:02:19
    Od: Jacek S <o...@f...cy>

    W dniu 2010-12-14 16:11, RadoslawF pisze:

    > Ciebie jak widzę zabolało i to nieźle.
    >

    > Pozdrawiam

    Oczywiście wiesz, co to PLONK?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plonk
    To po co odpisujesz?
    Gość Cie ma w dupie, i już nie widzi Twoich postów - odpuść...

    --
    Jacek S.