  • 31. Data: 2010-12-12 22:13:25
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:41, Pszemol pisze:
    > "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message
    >
    > Dla jednych stary, dla innych nowy...
    > Miliony nowych ludzi każdego dnia dowiaduje się miliony nowych rzeczy.

    Ty nie jestes ludziem jestes poldebilnym lemingiem.

  • 32. Data: 2010-12-12 22:19:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ty nie jestes ludziem jestes poldebilnym lemingiem.

    Bo Ty jesteś całodebilnym?

  • 33. Data: 2010-12-12 22:26:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

    Toteż nie dowodziłem oszustwa tylko "skubanie jeleni". Masz jakieś problemy
    z czytaniem? Rozwiąż je, zanim zaczniesz pisać.

    > Nie podoba mi się rzucanie oskarżeń oszustwa w oparciu wyłącznie
    > o swoje widzi-misię.

    A ja mam w głębokim poważaniu, co ci się podoba, a co nie. Tu jest grupa
    dyskusyjna i ja wyrażam swój pogląd, a ty możesz co najwyżej pienić się
    bezsilnie.

    > Nie wypieraj się teraz

    Przytocz cytat albo spadaj na drzewo.

    > - napisałeś że dysk nie ma pojemności 16GB.

    Bo moim zdaniem - nie ma. Nie ma tego również podanego wprost w opisie
    przedmiotu, więc o co chodzi?

    > A więc nazwałeś sprzedawcę oszustem.

    To twoja interpretacja. Tu nie mam moderatorów, więc możesz napisać dowolny
    idiotyzm.

    > To tylko Twoja wyobraźnia, nie dowody.

    Więc wyobrażaj sobie dalej, że kupisz za 3 dychy pendrive o pojemności 16
    GB.

    > A dla mnie nie jest dowodem.

    "...nas nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne"
    Gratuluję wzorców.

    > Jak to nie??? Ślepy jesteś?

    Ponownie: przytocz cytat *z opisu* lub z podanej (a raczej: nie podanej tam)
    specyfikacji, albo spadaj na drzewo.
    To, że ktoś umieścił ów przedmiot w dziale "Flash 16 GB" i nazwał "PenDrive
    16 GB" nie świadczy o niczym. Tu nie Amazon czy inszy Ebay, tylko polskie
    (za przeproszeniem) Allegro, gdzie cwaniaczek na cwaniaczku krętaczem
    pogania.
    Tu masz przykład aukcji, gdzie podana specyfikacja pozwala mieć nadzieję, że
    zakupiony pendrive może mieć pojemność 16 GB:
    http://allegro.pl/pamiec-usb-pqi-u273-16gb-20mb-sec-
    chorzow-fvat-i1345173142.html

    > Nadal twierdzę, że nie masz dowodów oszustwa.

    No to masz zmartwienie. Ale to już twój problem.

    JoteR

  • 34. Data: 2010-12-12 22:36:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Arkadiusz Dymek" napisał:

    > Z tym się nie zgodzę. Za 25 zł kupiłem ostatnio jak najbardziej
    > normalne Kingstony 4 GB. W normalnym, stacjonarnym sklepie.

    Ale tu mowa jest o pendrajwie o rzekomej pojemności 16 GB. Może faktycznie
    zastosowałem zbyt duży skrót myślowy, zdanie powinno brzmieć:
    "za 30 zł można kupić co najwyżej breloczek a nie nośnik danych o tej
    pojemności."

    JoteR

  • 35. Data: 2010-12-12 22:44:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ie3i72$mu6$1@inews.gazeta.pl...

    > Toteż nie dowodziłem oszustwa tylko "skubanie jeleni".
    > Masz jakieś problemy z czytaniem? Rozwiąż je, zanim zaczniesz pisać.

    Skubanie jeleni = oszustwo.

  • 36. Data: 2010-12-12 22:45:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-12 22:54, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Dowody to musi mieć ten, kto oskarża innego o oszustwo.
    > Bez dowodów oskarża tylko skończona szmata bez honoru.

    Dowody to trzeba przedstawić w sądzie jeśli już.
    A czy można twoje założenie przyjąć w druga stronę ?
    nie masz dowodu a pyszczysz że facet jest niewinny czyli
    jesteś "skończona szmata bez honoru"

    > Wyjść na idiotę w oczach idiotów to żaden wstyd.

    Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
    to żaden wstyd. :-)
    I jak to idiota zapomniałeś i oczach innych czytających.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2010-12-12 22:52:16
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    > Niska cena to jeszcze nie dowód.

    http://allegro.pl/pendrive-16gb-skora-usb-flash-mega
    -promocja-i1359017293.html
    kup i napisz recenzję
    ryzykujesz tylko 39.90 + przesyłka 20 zł = 59.90

    alternatywa
    8 GB
    http://www.euro.com.pl/pendrive-pamieci-usb/kingston
    -dt100-g2-8gb.bhtml
    41 zł
    16 GB
    http://www.euro.com.pl/pendrive-pamieci-usb/kingston
    -dt100-g2-16gb.bhtml
    75 zł
    niestety wolne zapis 5 MB/s
    taniej też można kupić ale te sklepy są wszędzie

    zamiast pendriva 16 GB można kupić HDD 2.5 w Biedronce 320 GB 150 zł, 500
    GB 200 zł, 1 TB 250 zł

    Urządzenia z Chin tanieją , podruby iPhona które kosztowały 400 zł teraz
    stoją po 120 zł ale zarabia się na kosztach przesyłki ( 100 zł)

  • 38. Data: 2010-12-12 23:08:54
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Skubanie jeleni = oszustwo.

    NTG. Spadaj z tą sofistyką na pl.soc.prawo.

    JoteR

  • 39. Data: 2010-12-12 23:24:00
    Temat: Re: Odp: Dziwny pendrive
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Widzisz - dopóki miob nie przytoczył ostrzeżenia z wordpress.com
    > to jedyne wasze "dowody" oszustwa to była niska cena i jakieś błędy
    > językowe na stronie o mnie...

    Czyli innymi słowy przyznajesz, że jesteś jednym z tych bęcwałów, którzy
    mając wszelkie przesłanki do podejrzeń, iż podana im kawa jest gorąca - nie
    uwierzą, dopóki nie przeczytają takiego ostrzeżenia na kubku? Doprawdy, nie
    ma się czym chwalić. Bo trzeba być naprawdę wysokiej klasy bęcwałem, żeby
    wchodząc na grupę, na której są ludzie, którzy "zjedli zęby" na sprzęcie
    komputerowym *w Polsce*, zakładać że nie wiedzą o czym piszą. I że do
    wyciągnięcia wniosków nie są im potrzebne publikacje w amerykańskich
    piśmidłach dla ubogich duchem, lecz przede wszystkim doświadczenie nabyte w
    warunkach *polskich*. Ale jak widać - dla ciebie liczy się tylko to, co
    zamieszczono w kolorowej prasie, inni som gupi i już. I potupaj jeszcze
    nóżką.

    JoteR

  • 40. Data: 2010-12-13 07:45:43
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"
    >I to jest dopiero coś przekonywującego.

    "Przekonywającego", albo "przekonującego". Naucz się polskiego.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |