  • Data: 2010-12-16 11:06:11
    Temat: Re: Dziwny mariaż HTC i nawigacji TomTom
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-16 11:29, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Dwa kłamstwa w dwóch zdaniach...

    Czy nie potrafisz normalnie rozmawiać? Zgodnie z definicją zawartą w
    słowniku języka polskiego kłamstwo to:

    "twierdzenie niezgodne z rzeczywistością, mające wprowadzić kogoś w błąd"

    Jak widzisz są tu dwa warunki: musi być twierdzenie i musi być podmiot.
    Po pierwsze mój wątek jest pytaniem a nie twierdzeniem wiec to już
    wyklucza zarzucenie mi kłamstwa, po drugie nie ma tu żadnego przedmówcy
    abym mógł próbować wprowadzić go w błąd.

    Jeśli zamierzasz uprawiać tu kolejne swoje impertynencje to zrób sobie z
    kogoś innego worek treningowy lub jeszcze lepiej: zniknij z tego wątku
    (i każdego innego) do czasu kiedy zapanujesz nad negatywnym nastawieniem.