  • 1. Data: 2014-12-24 15:02:16
    Temat: Dziwny dysk
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Tak na marginesie mojego poprzedniego postu - czy ktoś mógłby mi
    wyjaśnić co to za dysk? Jak i do czego to się podłącza?:
    http://voila.pl/index.php?f=1806794
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-12-24 15:15:44
    Temat: Re: Dziwny dysk
    Od: miab <m...@w...pl>

    > Tak na marginesie mojego poprzedniego postu - czy ktoś mógłby mi
    > wyjaśnić co to za dysk? Jak i do czego to się podłącza?:
    > http://voila.pl/index.php?f=1806794

    Poprzez wetkniecie do portu SATA(albo przedłużacza onego).

    miab

  • 3. Data: 2014-12-24 15:49:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Dec 2014 15:15:44 +0100, miab napisał(a):

    > Poprzez wetkniecie do portu SATA(albo przedłużacza onego).

    A zasilanie?
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-12-24 15:59:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > A zasilanie?

    Bierze z portu - to sama elektronika i do zasilania wystarczy to co na
    żyłach przesyłowych jest.

  • 5. Data: 2014-12-24 16:03:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Dec 2014 15:59:31 +0100, BQB napisał(a):

    > Bierze z portu - to sama elektronika i do zasilania wystarczy to co na
    > żyłach przesyłowych jest.

    Hmmm, dziwne. W końcu w typowym SSD też sama elektronika a zasilanie
    dają oddzielnie i potrzeba go dobrze ponad 100 mA. Mam wierzyć że stare
    SATA 1 zniesie takie numery? :)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2014-12-24 17:31:58
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2014-12-24 o 15:59, BQB pisze:

    > Bierze z portu - to sama elektronika i do zasilania wystarczy to co na
    > żyłach przesyłowych jest.

    Na porcie jest tylko:

    SATA PinOut, Data
    Pin # Signal Name Signal Description
    1 GND Ground
    2 A+ Transmit +
    3 A- Transmit -
    4 GND Ground
    5 B- Receive -
    6 B+ Receive +
    7 GND Ground

    Nie wygląda by było przesyłane zasilanie. Nie sądzę by było przesyłane
    jako różnica napięć pomiędzy TX i RX. Dane przysyłane są napięciem 250 mV.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-12-24 18:26:48
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-12-24 o 17:31, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    >
    > Nie wygląda by było przesyłane zasilanie. Nie sądzę by było przesyłane
    > jako różnica napięć pomiędzy TX i RX. Dane przysyłane są napięciem 250 mV.

    Wygląda na to że ma dodatkowe wejście na zasilanie:
    http://www.sff-tek.com/mx-diy-sata-dom-32gb-review/#
    postTabs_ul_1850

    miab

  • 8. Data: 2014-12-24 19:09:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Dec 2014 18:26:48 +0100, miab napisał(a):

    > Wygląda na to że ma dodatkowe wejście na zasilanie:
    > http://www.sff-tek.com/mx-diy-sata-dom-32gb-review/#
    postTabs_ul_1850

    No właśnie, wymaga 5 V zasilania. Tylko jak i gdzie to podać? :)
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2014-12-24 20:10:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    postTabs_ul_1850

    > No właśnie, wymaga 5 V zasilania. Tylko jak i gdzie to podać? :)

    Odwiedź w takich sytuacjach witrynę producenta...
    Wszystko się wtedy zwykle rozjaśnia:
    http://www.mx-technology.com/en/product/ssd2.php?sid
    =36
    Zerknij na 2-gą a jeszcze lepiej ostatnią fotkę...

  • 10. Data: 2014-12-24 21:11:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Dec 2014 13:10:06 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > http://www.mx-technology.com/en/product/ssd2.php?sid
    =36
    > Zerknij na 2-gą a jeszcze lepiej ostatnią fotkę...

    Acha, jest coś co wyglada na gniazdo i jeszcze ten kabelek zasilający.
    Jasne. A co to jest na górnej krawędzi - jakiś przełącznik? Pytam bo ten
    producent ma tylko SATA2 w ofercie. Może to jest przełącznik do zmiany
    trybu pracy (ograniczenie prędkości)?
    --
    Jacek