  • 21. Data: 2009-09-10 18:14:08
    Temat: Re: Dziwnie ubrani (rozebrani) skuterzyści
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    cpt. Nemo wydusił z siebie te słowy:

    > A ja mysle ze na grupie pl.rec.MOTOCYKLE zazwyczaj piszemy o skuterach
    > ktore sa motocyklami,

    w kontekście ubioru rozebranego dzieciaka na skuterze .. wątpie ;P

    > o skuterach motorowerach piszemy sporadycznie wyjatkowo bo sa off
    > topic :)

    hehe ;-)

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 22. Data: 2009-09-10 20:21:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cpt. Nemo pisze:

    > Normalny skuter bez najmniejszego problemu przekracza setke i to sporo
    > przekracza :)

    Jeśli przez "normalny" rozumiesz ">=250ccm" to fakt ;)

  • 23. Data: 2009-09-10 20:25:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jeśli przez "normalny" rozumiesz ">=250ccm" to fakt ;)

    jeździłem peugeotem 125ccm, z RZonom, dookoła Rodos, 110.
    wiec >=125 raczej

    --
    - gildor
    9'99

  • 24. Data: 2009-09-10 20:41:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gildor pisze:

    > jeździłem peugeotem 125ccm, z RZonom, dookoła Rodos, 110.
    > wiec >=125 raczej

    Dwa pytania:

    1. cwajtakt?
    2. wg. licznika czy na prawdę? ;) (bo mi Aerox 100 pokazywał 115 przy
    realnych 82 z groszami)

  • 25. Data: 2009-09-10 20:44:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Dwa pytania:
    >
    > 1. cwajtakt?

    a nie znam sie. chyba nie

    > 2. wg. licznika czy na prawdę? ;) (bo mi Aerox 100 pokazywał 115 przy
    > realnych 82 z groszami)

    licznika. ja z GPSem na 2oo nie latam. ale mial spory zapas jeszcze. i
    jak mowie, z pasazerką.

    --
    - gildor
    9'99

  • 26. Data: 2009-09-11 07:47:39
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 10 Wrz, 22:44, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > --
    > - gildor
    > 9'99
    Znowu?

    --
    Artur

  • 27. Data: 2009-09-11 08:08:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Znowu?

    jaki czujny, no :)
    z domu pisałem, zapomniałem tam zmienić, bo z domu rzadko pisze na precla :)

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 28. Data: 2009-09-11 08:48:27
    Od: amos <g...@g...com>

    On 10 Wrz, 08:29, PB <p...@b...pl> wrote:

    > Jako skuterman spiesze z objasnieniem. Tajemnica jest w predkosci.
    > Skut leci powiedzmy 70 max. Normalnie po miescie do 50km/h sie jezdzi,
    > momentami tylko szybciej.

    Jest jeszcze jedna kwestia.
    - Skutery czesto maja wysokie owiewki (nie masz pedu powietrza na
    klacie a jedynie na glowie, na ktorej masz kask)
    - W kolana nic nie wieje - sa calkowicie osloniete.

    Pozostaje szyja oraz rece owiane rzeska bryza. Dla twardzieli na
    skuterach to pikus. ;)

    amos

    ps. osobicie latam (czesto cierpiac w upalne dni) w kurtce i
    rekawicach, ale to ze wzgledow bezpieczenswa.

  • 29. Data: 2009-09-11 16:53:29
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Sławek wrote:

    > No i bez wywrotki za parę lat następstwa będą tak czy siak ale to już
    > kwestia przyszłości czyli czegoś co sie szumnie nazywa upływ czasu

    O ? A jakiez to nastepstwa ?
    Zeglarzy strasza reumatyzmem a ani ja ani nikt z moich znajomych go nie
    ma, czymze strasza motocyklistow ?
    Po przejezdzonych dwu czy trzech zimach w Moskwie, bez zadnych
    specjalnych ciuchow bo takowych albo nie bylo wtedy albo mnie stac na
    nie nie bylo :) Jedyne co to wysokie oficerki. Potem ze dwie zimy w
    Polsce i co ?
    No nic, kuleje na lewe kolano i z czasem to narasta, ale staw sobie
    rozwalilem przed wielu laty spadajac z motorkiem ze skarpy walu
    /przeciwpowodziowego/ wislanego. No moze jeszcze otylosc sie pojawia i
    narasta, ale to tez raczej od wieku, oraz od piwa i golonki a takze
    siedzacego trybu zycia :)
    To co mi sie jeszcze moze zdazyc wedlug Twoiej wiedzy tajemnej ?

    Pozdrawiam, Leszek

    PS.
    Dzis w koszulce z krotkim rekawkiem caly dzien po Warszawie, bylo az za
    cieplo.

  • 30. Data: 2009-09-11 19:11:05
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 11 Sep 2009 01:48:27 -0700 (PDT), na pl.rec.motocykle, amos
    napisał(a):

> [...]
    > - W kolana nic nie wieje - sa calkowicie osloniete.
    >
    > Pozostaje szyja oraz rece owiane rzeska bryza. Dla twardzieli na

    Tak, to tez ma znaczenie. Dzisiaj latałem w koszulce bez problemu...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)