  • 11. Data: 2009-09-10 07:45:20
    Temat: Re: Dziwnie ubrani (rozebrani) skuterzyści
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Marcin N wydusił z siebie te słowy:

    > Otóż to.
    > Ostatnio wyprzedzałem "na trasie" taki skuter z dwoma osobami.
    > Jechali ponad 50 km/h. Kierowca w kasku BEZ SZYBY, w podkoszulce, bez
    > rękawic. Marzłem na sam jego widok.

    jest też jeszcze drugi aspekt.
    Młodość

    Przypomnijcie sobie w czym jeździliscie mając 15 lat (a im dawniej to bylo
    tym lepiej).
    Czy na WSK, Jawach, IŻach, Junakach itd ... nie jeździliscie 'nieodpowienio'
    ubrani, o kaskach bez szyb nie wspomne?
    Poza tym taki łepek mający 15 lat po prostu nie ma kasy na porządny kask z
    szybą. Poza tym - bez szyby jest cool
    Poza tym .. kto by tam myslał o tym, zeby bylo ciepło. Ważne, ze nie trzeba
    pedałowac.

    ps. a jak ja mialem lat 15 .. jeździlem Hondą MB-8, ktora w porywach
    wyciągała 90km/h
    Kurtke zakladałęm tylko zimą (tak tak, zimą). Latem jeździlem w koszulce,
    lub co najwyżej w bluzie jeansowej.
    A zimą, w temperaturach dochodządzycj do -10 (słownie: minus dziesięc
    stopni) mialem na sobie kurtke puchową i ... wełniane rękawiczki, bo nic
    innego nie mialem. Dojeżdzając do szkoły mialem w jedną strone 12km poza
    miastem.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 12. Data: 2009-09-10 07:50:43
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stopni) mialem na sobie kurtke puchową i ... wełniane rękawiczki, bo nic
    > innego nie mialem. Dojeżdzając do szkoły mialem w jedną strone 12km poza

    Prawda.
    Ja jeździłem w ósmej klasie motorynką - ale tylko latem. O kasku nie było
    mowy.
    Ale pamiętam, że raz przejechałem się simsonem (takim z 4 biegami).
    Rozpędziłem się do 60 km/h i czułem, że oczy łzawią, i nie da się tak jechać
    dłużej niż kilka sekund.

    Jeśli rzeczywiście młody wiek jest motywacją - usprawiedliwiam ich. Ale ich
    rodzice powinni dostać po tyłku. ;)

  • 13. Data: 2009-09-10 07:54:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > a jakby tak nisko przelatujacy odrzutowiec wciagnal takiego tiszerta w
    > turbine to mogloby z OC nie styknac na naprawe, nie?

    yyy, z OC odrzutowca? chyba by starczyyyyło.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 14. Data: 2009-09-10 08:36:41
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 10 Wrz, 09:36, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > a jakby tak nisko przelatujacy odrzutowiec wciagnal takiego tiszerta w
    > turbine to mogloby z OC nie styknac na naprawe, nie?

    Ale z przerdzewiałym poszyciem?

    --
    Artur

  • 15. Data: 2009-09-10 09:00:36
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Obserwowałem w gorące dni skuterzystów (skuterowców?) jeżdżących w
    > trzepoczących na wietrze podkoszulkach.
    > Myślałem: ok, jest gorąco, ich sprawa.
    >
    > Ale ostatnio jest coraz chłodniej (do tego stopnia, że dopiąłem sobie
    > podpinkę w kurtce motocyklowej), a takich rozebranych ciągle widuję na
    > drogach. Przecież im musi być zwyczajnie przeraźliwie zimno. Więc czemu po
    > prostu się nie ubiorą? W cokolwiek.

    Sorry za OT, tak z ciekawosci: ile masz lat?

    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-09-10 09:33:32
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jako skuterman spiesze z objasnieniem. Tajemnica jest w predkosci.
    > Skut leci powiedzmy 70 max.

    Tyle to leci motorower :) Choc powinien 45 km/h
    Normalny skuter bez najmniejszego problemu przekracza setke i to sporo
    przekracza :)
    No ale ja tez latam lekko ubrany na Virago i masz racje ze nawet teraz
    da sie spoko latac z krotkimi rekawami we wczesne popoludnie choc lekka
    kurtka robi sie coraz bardziej wskazana :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 17. Data: 2009-09-10 10:18:36
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 10 Sep 2009 09:04:21 +0200, Wojtek <w...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Czesto widuje osoby na skuterach w podkoszulkach i szortach.
    > Pewnie tak jest przyjemnie w upalne dni, ale szkoda, ?e nie pracuje
    > wyobra 1/4 nia. Brak ochrony organizmu moze mieae niewyobra?alne nastepstwa w
    > czasie wywrotki.

    Całkiem wyobrażalne. Poza tym o co chodzi, większość skuterów to motorowery
    nie mogące przekroczyć 45 km/h, jakoś nikt nie narzeka że rowerzyści
    (którzy te 40 km/h spokojnie mogą osiągnąć, albo i więcej jak mają z górki)
    nie jeżdża w skórach.

    Kaski mają? Mają. No to o co chodzi, jak głowa jest OK to reszta się
    zagoi. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 18. Data: 2009-09-10 10:38:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    cpt. Nemo wydusił z siebie te słowy:

    > Tyle to leci motorower :) Choc powinien 45 km/h
    > Normalny skuter bez najmniejszego problemu przekracza setke i to sporo
    > przekracza :)

    bez jaj.
    Motorower, skuter, motocykl ... to nie są wymienne pojęcia, a różne pojęcia.
    Motorower moze być skuterem, skuter moze byc motocyklem, motorower nie musi
    byc skuterem, motocykl nie moze być motorowerem.

    Teraz zacznijmy sie zastanawiać o czym piszemy.
    Zwykle (przy czym ostatnio już coraz "mniej zwykle") skuter=motorower. Bo
    większość skuterów to wlasnie motorowery, ktore nie przekraczają 50ki (choć
    nie powinny 45).
    Fakt-coraz więcej jest skuterów bedących motocyklami.
    Naprawde normalne dostępne w sklepach chinskie skuterki o pojemnosciac 50cc
    nie pozwalają na rozpędzenie sie do więcej niż 40-50km/h ... a tych jest
    najwięcej

    Mysle, ze w wątku jednak bardziej mówimy o skuterach-motorowerach, ktore nie
    przekraczają 50ki.

    ps. tak tak wiem. Są tuningowane, są machlowane, są z innymi silnikami, ale
    mówmy w ogolności .. a nie o jakies (bądz co bądz) niewielkiej częsci
    szybszych skuterów.

  • 19. Data: 2009-09-10 11:17:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > cpt. Nemo wydusił z siebie te słowy:

    > bez jaj.
    >
    > Mysle, ze w wątku jednak bardziej mówimy o skuterach-motorowerach,
    ktore nie
    > przekraczają 50ki.

    A ja mysle ze na grupie pl.rec.MOTOCYKLE zazwyczaj piszemy o skuterach
    ktore sa motocyklami,
    o skuterach motorowerach piszemy sporadycznie wyjatkowo bo sa off topic
    :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 20. Data: 2009-09-10 15:21:51
    Od: Sławek <s...@n...pl>

    Wojtek napisał/a:

    > Często widuję osoby na skuterach w podkoszulkach i szortach.
    > Pewnie tak jest przyjemnie w upalne dni, ale szkoda, że nie pracuje
    > wyobraźnia. Brak ochrony organizmu moze mieć niewyobrażalne następstwa w
    > czasie wywrotki.

    No i bez wywrotki za parę lat następstwa będą tak czy siak ale to już
    kwestia przyszłości czyli czegoś co sie szumnie nazywa upływ czasu o
    czym młodzieniec zazwyczaj nie myśli ale to inna "bajka"