    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziwne zachowanie PC
    Date: Fri, 18 Feb 2011 08:05:03 +0100
    From: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 18-02-2011 o 00:38:06 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > Mój PCoparty na Sempronie 3000 zaczął sie nagle dziwnei zachowywac.
    > Bardzo wolno włączają sięwszystkie aplikacje - wygląda to tak, ze klikam
    > ikonę, muszę odczekąc 4-5 sekund, potem słychac mielenie dysku i
    > aplikacja
    > powoli wstaje.
    > To samo jakies bardziej skomplikowane operacje juz po uruchomieniu
    > aplikacji.
    > Tak jakby nagle procesor zaczał pracować dużo wolniej niż zwykle.
    > co sie moglo stac?
    > Objaw zauwazyłem po przestawieniu komputera w inne miejsce, ale ponieważ
> [...]
    Tak jak sugerował Piotr - spróbuj z jakimś LiveCD.
    Chociaż ja najpierw sprawdziłbym kable od HD - podociskałbym je porządnie.
    To samo z zasilaniem.
    No i rutynowo - sprawdzenie, czy dysk nie przeszedł w tryb PIO (jeśli to
    PATA).
    W dalszej kolejności - czy bateria od ustawień BIOSu nie padła...

    --
    Brak sygnaturki.