    From: "Piotr K." <pk:idf.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziwne zachowanie PC
    Date: Fri, 18 Feb 2011 01:19:52 +0100

    Użytkownik "Piotr K." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Mój PCoparty na Sempronie 3000 zaczął sie nagle dziwnei zachowywac.
    Bardzo wolno włączają sięwszystkie aplikacje - wygląda to tak, ze klikam
    ikonę, muszę odczekąc 4-5 sekund, potem słychac mielenie dysku i aplikacja
    powoli wstaje.
    To samo jakies bardziej skomplikowane operacje juz po uruchomieniu
    aplikacji.
    Tak jakby nagle procesor zaczał pracować dużo wolniej niż zwykle.
    co sie moglo stac?
    Objaw zauwazyłem po przestawieniu komputera w inne miejsce, ale ponieważ
    najpierw zdazyło sie to raz na 2-3 uruchomienia a obecnie jest tak cały
    czas - nie wiem czy mozna to ze sobą wiązac.

    Jak sądzicie?
    Jak podejsc do problemu?
    Przyznaje, ze troche szkoda mi czasu na stawianie systemu od nowa - wtedy
    pewnie miałbym odpowiedz czy problem jest sprzetowy czy nie.

    Aha - nic w komputerze sie nie grzeje - powiedziałbym nawet ze zarówno
    procesor jak i dyski sa chłodniejsze niz to przewaznie wczesiej bywało.

    Z gory wielkie dzieki za wszelkie podpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń

    Dwie rzeczy przychodzą mi do głowy.
    Po pierwsze uruchom konsolę i chkdsk /r
    jeśli to nie pomoże, to złapałeś jakieś świństwo, czyli najszybsze
    rozwiązanie, to postawienie systemu od nowa.

    A jak chcesz się upewnić czy to sprzęt, soft czy błędy na HDD, to odpal
    jakieś liveCD linuksa lub coś podobnego i zobacz jak na tym chodzi komp.

    --
    -----Piotr K.