    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dziwne uszkodzenie komputera
    Date: Mon, 24 May 2010 15:15:16 +0200

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:htdtnf$hte$1@mx1.internetia.pl...
    > Ja stawiam na umierający zasilacz.
    > Jeśli masz możliwość sprawdź na innym.

    Płyta była wkładana do innej obudowy z innym zasilaczem i nic się nie
    zmieniło. To już sprawdziłem na samym początku jak i też odpalanie płyty
    zwierając odpowiednie piny na płycie. Więc zasilacz lub przyciski odpadają.

    Baterię za poradą sprawdziłem, jest OK ale dla pewności wymieniłem na nówkę,
    kondensatory wyglądają na OK. Płyta jak już ruszy po resecie to śmiga
    nonstop bez żadnego zająknięcia więc kondensatory raczej bym wykluczył.

    Marek