  • 1. Data: 2010-12-23 11:35:00
    Temat: Dziwne SMS'y...
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Witam,

    patrzę sobie na moje zestawienie połączeń i SMS'ów i widzę pozycje:
    "SMS inny" oraz np. numery typu:
    481590366503x
    481373947706x

    Jest tego kilka w ostatnim miesiącu. Koszt jednego to 0,61PLN.
    W SMS wysłanych w telefonie niemam oczywiście żadnych SMS o porach na
    zestawieniu.
    Może mnie ktoś oświecić co to za SMS'y???

    Telefon Nokia E52, Era Pakiet Biznes

    Pozdrawiam
    dziejek7

  • 2. Data: 2010-12-23 12:29:57
    Temat: Re: Dziwne SMS'y...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 12:35:00 +0100, Piotr K. napisał(a):

> [...]
    > zestawieniu.
    > Może mnie ktoś oświecić co to za SMS'y???

    SMS na numer stacjonarny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2010-12-23 12:43:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:1hgnk5p0snor6.dlg@lepper.institute.com...

    > SMS na numer stacjonarny.

    Ale te numery troche dziwne - jak rozumiem jest to 48, a dalej 11
    cyfr.
    No i pytanie kto wysyla, czy tylko Era dolicza do rachunku :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-12-23 12:45:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 13:43:06 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale te numery troche dziwne - jak rozumiem jest to 48, a dalej 11
    > cyfr.
    > No i pytanie kto wysyla, czy tylko Era dolicza do rachunku :-)

    faktycznie, nie policzyłem cyferek.
    Wygląda jak normalny SMS z wstawionymi z jakiegoś powodu cyframi 11 i 15
    między 48 a numer komórkowy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2010-12-23 14:32:57
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > faktycznie, nie policzyłem cyferek.
    > Wygląda jak normalny SMS z wstawionymi z jakiegoś powodu cyframi 11 i
    > 15
    > między 48 a numer komórkowy.

    Wcale tak nie wygląda.
    To 48 bez +?
    15 to niby strefa Tarnobrzeg, ale numer zaczynający się na 903? i
    dlaczego ma aż 9 cyfr?

  • 6. Data: 2010-12-23 14:34:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > faktycznie, nie policzyłem cyferek.
    > Wygląda jak normalny SMS z wstawionymi z jakiegoś powodu cyframi
    > 11 i 15
    > między 48 a numer komórkowy.

    Jakis kod ukrycia numeru ?
    Ale i ta reszta to mi nie bardzo wyglada na numer komorki ..

    J.

  • 7. Data: 2010-12-23 22:50:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-23 13:43, J.F. pisze:

    >>> 481590366503x

    > Ale te numery troche dziwne - jak rozumiem jest to 48, a dalej 11 cyfr.
    > No i pytanie kto wysyla, czy tylko Era dolicza do rachunku :-)

    Jeżeli są to rzeczywiście numery 11-cyfrowe, to reklamacja z powodu
    nieistnienia takich numerów (niezgodność z PNK)

  • 8. Data: 2010-12-23 23:38:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 23:50:14 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Jeżeli są to rzeczywiście numery 11-cyfrowe, to reklamacja z powodu
    > nieistnienia takich numerów (niezgodność z PNK)

    Numer poczty głosowej też niekiedy jest niezgodny z PNK

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 9. Data: 2010-12-23 23:40:32
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-24 00:38, Waldek Godel pisze:

    > Numer poczty głosowej też niekiedy jest niezgodny z PNK

    Ale z reguły takie numery są umieszczane w cennikach.

  • 10. Data: 2010-12-24 10:30:53
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Ale z reguły takie numery są umieszczane w cennikach.

    Hehe, z Gadułera idzie się dodzwonić na 11-cyfrowe nr poczty głosowej w
    Pomarańczu (xxx88yyyyyy). Kiedyś dało się też z Plusa i Ery ale odcięli.
    Miałeś/masz to w którymś cenniku :-)?

    Przemek