  • 41. Data: 2015-08-20 22:00:45
    Temat: Re: Dziwna reakcja... policjanta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Ale sugerujesz, że powinni wygenerować taki sam korek na pozostałych
    > drogach jak na twojej żeby było sprawiedliwie?

    Nadajesz sie na policjanta... Tego policjanta :)

  • 42. Data: 2015-08-21 06:00:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >Nadajesz sie na policjanta... Tego policjanta :)

    No dzięki za opinię co do mojej osoby - ale pytanie jest nadal aktualne,
    czego oczekiwałeś po działaniach policjanta na drodze? W sensie jaki
    powinien być skutek jego regulowania ruchem.

  • 43. Data: 2015-08-21 09:04:31
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-19 o 20:20, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > To znaczy kto tak we Wrocławiu robi?

    inni kierowcy po uprzejmym zwróceniu uwagi, że kilka sekund temu
    bezczelnie wymusił pierwszeństwo i tylko dzięki mojej dobrej woli nie
    stoimy tam i nie czekamy na policję...

    @

  • 44. Data: 2015-08-21 13:39:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W celu?

    W celu rozladowania korka oczywiscie - jak pisales - bez sterowania
    korka nie ma :-)

    Ale ... oni moga miec inne zadanie - np prezydent przylatuje i musza
    utrzymac swobodny przejazd z lotniska.

    Ja policjantow pochwe za to co pare lat temu robili we Wroclawiu na
    skrzyzowaniu Hallera/Grabiszynska.
    Tam dobrze sterowali ruchem.

    J.

  • 46. Data: 2015-08-21 17:37:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W celu rozladowania korka oczywiscie - jak pisales - bez sterowania
    > korka nie ma :-)

    A mówiąc dokładniej - jak ruchem sterują swiatła.
    A akurat wtedy swiateł nie było wiec zejscie policji pogorszyłoby sprawe.

  • 45. Data: 2015-08-21 17:37:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > No dzięki za opinię co do mojej osoby - ale pytanie jest nadal aktualne,
    > czego oczekiwałeś po działaniach policjanta na drodze? W sensie jaki
    > powinien być skutek jego regulowania ruchem.

    Wydłużenie zielonej fali z kierunku w ktorym jest 20 minutowy korek?

  • 47. Data: 2015-08-21 17:37:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > inni kierowcy po uprzejmym zwróceniu uwagi, że kilka sekund temu
    > bezczelnie wymusił pierwszeństwo i tylko dzięki mojej dobrej woli nie
    > stoimy tam i nie czekamy na policję..

    A...
    No cóż - chamy znajda sie wszedzie.

  • 48. Data: 2015-08-21 18:02:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    >Wydłużenie zielonej fali z kierunku w ktorym jest 20 minutowy korek?

    Nie tyle zielonej fali, bo skoro korek stoi, to fali tam nie ma, co
    wydluzajac im czas.
    Ale:
    a) powinien przy tym obserwowac sie sie dzieje za skrzyzowaniem, bo
    wpuscic moze tylko tyle, ile sie zmiesci na nastepnym odcinku drogi.
    Ten korek mogl byc nie z jego winy.
    b) powinien sie dopasowac do zielonej fali. Zmieniac ruch, jak
    nadjezdzaja pojazdy z innych kierunkow.
    a jak mu inzynier zle ustawil ... to sie korek robi :-)
    Choc tu akurat moze korygowac w miare potrzeby

    J.

  • 49. Data: 2015-08-21 20:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie tyle zielonej fali, bo skoro korek stoi, to fali tam nie ma, co
    > wydluzajac im czas.

    Nie czepiaj się, wiesz co miałem na mysli :)

    > Ale:
    > a) powinien przy tym obserwowac sie sie dzieje za skrzyzowaniem, bo
    > wpuscic moze tylko tyle, ile sie zmiesci na nastepnym odcinku drogi.

    Tam nie ma takiego problemu, za skrzyzowaniem jest długa prosta, nic nie
    blokuje ruchu.

    > Ten korek mogl byc nie z jego winy.

    A czy ja gdziekolwiek twierdziłem, ze był z jego winy?

    > b) powinien sie dopasowac do zielonej fali. Zmieniac ruch, jak
    > nadjezdzaja pojazdy z innych kierunkow.
    > a jak mu inzynier zle ustawil ... to sie korek robi :-)
    > Choc tu akurat moze korygowac w miare potrzeby

    No własnie. Moze korygowac. I powinien.
    Bo to on jest decydentem. Skad wiec twierdzenie: "co ja na to moge"?

  • 50. Data: 2015-08-22 00:18:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >Wydłużenie zielonej fali z kierunku w ktorym jest 20 minutowy korek?

    Nadajesz sie na policjanta.