eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym... › Re: Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwna historia z kiepskim paliwem i ERG albo czymś zupełnie innym...
    Date: Thu, 13 Aug 2015 06:00:57 +0000 (UTC)

    Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    > Wymieniałem wtryski po paliwie z Auchan w Swadzimiu (Delphi/CRDI).
    > Złakomiłem się ceną, podobnie jak w Tesco przy Serbskiej. Zmieniłem
    > stacje na Statoil/Lukoil. Sporadycznie tankuję na Orlenie czy BP (to
    > samo) ale tylko wtedy, jeśli akurat brakuje paliwa, żeby dojechać do
    > w/w. Zobacz sobie KOLOR paliwa. Im bardziej żółte tym więcej
    > komponentów "rzepakowych" :)

    Ale po jednorazowym tankowaniu?
    I mówimy o okresie o ktory pytałem czy o jakiejś starej sprawie?

    Pytam, bo tankuje od zawsze na auchan i nigdy nie miałem takich problemów,
    od marca auto przejechało 30.000 i dotychczas tez zero problemów.
    Dodatkowo znam auto (rocznik 2006) ktore powoli dobija milion km, tez na
    tym paliwie i tez zero problemów.
    Wiec nie wiem, czy to paliwo powolutku psuje czy tez to był jakis
    jednorazowy wybryk czy moze po prostu zbieg okolicznosci.