  • 31. Data: 2009-12-10 10:45:54
    Temat: Re: Dziś zabolało mnie serce
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    Tak. I te problemy z konfiguracja. zdecydowanie wolę soundblastera.

    Pozdrawiam, M.

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Darkac" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > demka specjalnie pod GU pisane były.
    > AWE jeszcze nie było.
    > Dokupowałem do niego pamięci żeby więcej sie zmieściło sampli. Podobnie do
    > karty grafiki.

    Ja zaczynalem od Commodore 64. Przywieziony z Anglii. Oryginalny, szary na
    wzór VIC`a (tzw. "mydelniczka", tyle tylko że szybszy i lepszy w zajebistym,
    kolorowym pudełku)

    Pozdro, M.

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4674 (20091209) __________

    http://www.eset.com

  • 32. Data: 2009-12-10 10:49:03
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    Mmmmm... Nic nie daje takiej satysfakcji jak zagrać w konsolowane Duke Nukem
    3D na symbiana, albo DOOM RPG. Zajebista sprawa. Patrzcie jak ta technika
    idzie do przodu. najpierw trzeba było miec wypasionego kompa, żeby w to
    zagrać, a teraz nawet na komórce można. Tyle tylko, że mniejszy ekranik i do
    sterowania trzeba się przyzwyczaić.

    Pozdro, M.

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>> smutno. A młodzi ludzie weseli, rozbawieni zupełnie nie wyczuli mojego

  • 33. Data: 2009-12-10 15:05:24
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Swiezak pisze:
> [...]
    > żeby w to zagrać, a teraz nawet na komórce można. Tyle tylko, że
    > mniejszy ekranik i do sterowania trzeba się przyzwyczaić.

    Ciekawe ile jeszcze wkleisz tych NODów?
    Taki spec od komputerów, a nie umie opanować antywira.

  • 34. Data: 2009-12-10 16:43:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com> wrote in message
> [...]
    > skarbow wysadzilęm dwa monitory w powietrze saletrą i petardami. Jednego
    > starego laptopa skopałem, a kolorowego, nie sprawnego już Samsunga
    > SyncMastera 15GLi zrzuciłem z dachu II piętra mojego kochanego mieszkanka.
    > Przynajmniej na dowidzenia wyładowałem na nim wszystkie swoje negatywne
    > emocje użerania się z dyskami twardymi, regulacją obrazu, i użeraniem się
    > z pamięcią wirtualną. a potem oczywiście odniosłem wszystko grzecznie pod
    > śmietnik, ładnie zapakowalem i zostawiłęm Panom Śmieciarzom do
    > wywiezienia. Serce nie boli, ale szczewiki muszę ładnie wypastować!

    1. naucz sie cytowac
    2. elektronike odwozi sie do punktow zbiorki elektroniki, a nie wyrzuca
    3. co to sa szczewiki?

    Pozdarwiam
    Kamil

  • 35. Data: 2009-12-10 17:18:33
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 10 Dec 2009 16:05:24 +0100, Dawid <m...@n...pl> wrote:

    >Ciekawe ile jeszcze wkleisz tych NODów?
    >Taki spec od komputerów, a nie umie opanować antywira.

    owszem jest to irytujace, ale rowniez irytujace jest, takie jak twoje
    cytowanie. <rs>

  • 36. Data: 2009-12-10 17:30:21
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    rs pisze:

    > owszem jest to irytujace, ale rowniez irytujace jest, takie jak twoje
    > cytowanie. <rs>
    Zrobione specjalnie, Panie inteligentny.

  • 37. Data: 2009-12-10 18:37:28
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 10 Dec 2009 18:30:21 +0100, Dawid <m...@n...pl> wrote:

    >Zrobione specjalnie, Panie inteligentny.

    tak trudno bylo ci, powstrrzymac sie przed tym sarkazmem? <rs>

  • 38. Data: 2009-12-10 19:13:34
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Darkac napisała na pl.comp.pecet:

    > Co z tego że są sprawne, a w DOS-ie ani w Windowsach 95 nikt już nie
    > będzie się babrał. Nawet ja, który lubi zabytki techniki.

    Ano właśnie, racjonalna decyzja, od tego są muzea.

    > Z ciężkim sercem zapakowałem te moje wymarzone kiedyś komputerki do
    > samochodu, kilka płytek luzem i kilka dysków twardych o pojemnościach
    > od 120 do 3200 MB, 2 zupełne sprawne kolorowe monitory CRT i jeden
    > czarno-biały i zawiozłem do tego punktu zbiórki.

    Miałem podobnie miesiąc temu i choć nie była to żadna Amiga (jeszcze
    młody jestem), to jednak pecet brandowany marką ś.p. Optimusa, a w
    środku płyta Intela... no i ten zasilacz z 120 mm wentylatorem (tata
    wziął go jeszcze do czegoś).

> [...]
    > nastroju. Nie są w stanie tego zrozumieć. Trochę mi ich żal. Dla nich
    > komputer to żadna świętość, a szara codzienność.

    Ale dla większości z nich elektronika przypuszczalnie nie jest żadną
    pasją, ja też nie mam problemów wyrzucając dwuletnie buty...
    przypomniało mi się, że mam jeszcze w kartonie ciuchcię elektryczną z
    dzieciństwa, trzeba ją naprawić i znów położyć tory :]

    Marcin Kocur

  • 39. Data: 2009-12-10 20:49:00
    Od: budda <n...@n...xx>

    W dniu 2009-12-10 20:13, Marcin Kocur pisze:

    > przypomniało mi się, że mam jeszcze w kartonie ciuchcię elektryczną z
    > dzieciństwa, trzeba ją naprawić i znów położyć tory :]

    Taaaak! Ja mam kolejkę PIKO, leżała na strychu w pudle nieużywana z 10
    lat :)) Wyciągnąłem, odkurzyłem, podłączyłem... i pojechała! Muszę
    zachować żeby dzieciom pokazać, bo jak im będę opowiadał że bawiłem się
    kolejką, to pewnie zapytają na jaką platformę to było...

    --
    pozdrawiam
    Grzegorz Olszewski

  • 40. Data: 2009-12-10 20:54:17
    Od: Zachu <z...@w...pl>

> [...]
    > zachować żeby dzieciom pokazać, bo jak im będę opowiadał że bawiłem się
    > kolejką, to pewnie zapytają na jaką platformę to było...

    Jeszcze można się załapać ;)
    http://muzkol.pl/pl/Artykuly/Makieta.aspx

    --
    Zachu