    From: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziś zabolało mnie serce
    Date: Thu, 10 Dec 2009 11:49:03 +0100

    Mmmmm... Nic nie daje takiej satysfakcji jak zagrać w konsolowane Duke Nukem
    3D na symbiana, albo DOOM RPG. Zajebista sprawa. Patrzcie jak ta technika
    idzie do przodu. najpierw trzeba było miec wypasionego kompa, żeby w to
    zagrać, a teraz nawet na komórce można. Tyle tylko, że mniejszy ekranik i do
    sterowania trzeba się przyzwyczaić.

    Pozdro, M.

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>> smutno. A młodzi ludzie weseli, rozbawieni zupełnie nie wyczuli mojego