  • 1. Data: 2009-03-17 20:12:59
    Temat: Dzis na Allegro sprzedano 7 sztuk Panasa LX3
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Hmmm, odbiega to od statystyki: 7 sprzedanych na aukcjach sztuk aparatu LX3
    w jeden dzien !? Ceny od 970 (!) do 1350 zl - to duzo duzo nizej niz
    dotychczas byly wystawione, co sie dzieje ?

    Adameck

  • 2. Data: 2009-03-17 20:18:26
    Temat: Re: Dzis na Allegro sprzedano 7 sztuk Panasa LX3
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adameck pisze:
    > Hmmm, odbiega to od statystyki: 7 sprzedanych na aukcjach sztuk aparatu LX3
    > w jeden dzien !? Ceny od 970 (!) do 1350 zl - to duzo duzo nizej niz
    > dotychczas byly wystawione, co sie dzieje ?

    Jutro ląduje Alf. Aparat się przyda, a rynek generalnie czekają turbulencje.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-03-17 20:48:59
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 21:18:26 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Jutro ląduje Alf

    Co Ty, nic nie laduje, tylko wzmozony ruch bedzie na fotosiku.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 4. Data: 2009-03-17 20:50:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:
    > Co Ty, nic nie laduje, tylko wzmozony ruch bedzie na fotosiku.

    Fotosik to w ogóle świetna nazwa jest :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../

  • 5. Data: 2009-03-17 21:05:53
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 21:50:22 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Fotosik to w ogóle świetna nazwa jest :)

    Zgadza sie. Aby wymyslic taka nazwe trza miec niezly leb. Ale wymyslic
    nazwe to dopiero poczatek. Trzeba ja systematycznie podbudowac, ale to juz
    zasluga zmiazdzajacej mrowczej sily calej zeszy pikselo-uprawiaczy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 6. Data: 2009-03-17 22:38:13
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Adameck:

    > Hmmm, odbiega to od statystyki: 7 sprzedanych na aukcjach sztuk aparatu LX3
    > w jeden dzien !? Ceny od 970 (!) do 1350 zl - to duzo duzo nizej niz
    > dotychczas byly wystawione, co sie dzieje ?

    Zamykanie pozycji :>>>