  • 91. Data: 2010-07-15 08:28:49
    Temat: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010 22:24:46 +0200, Shrek <l...@p...pl> wrote:

    >Nie. Rozumiem, że dostałeś? Czy tylko teoretyzujesz?

    SM w Warszawie ustawia FR na 55 km/h przy dozwolonej 50 km/h.
    Testowane. Kilka razy na pms podawano przykłady z okolic Człuchowa,
    gdzie FR był ustawiany 50/50.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 92. Data: 2010-07-15 08:36:36
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    jerzu wrote:

    > SM w Warszawie ustawia FR na 55 km/h przy dozwolonej 50 km/h.
    > Testowane. Kilka razy na pms podawano przykłady z okolic Człuchowa,
    > gdzie FR był ustawiany 50/50.

    50/50 by mnie drapnął. Bo jak jest do 50km/h to jadę licznikowo 60, czyli tak
    około 55 :) No ale zobaczymy, jeszcze ani razu nie dostałem fotki z radary, co
    najwyżej mnie suszarką capnęli.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 93. Data: 2010-07-15 08:44:27
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-15 08:36, Katanka pisze:

    > 50/50 by mnie drapnął. Bo jak jest do 50km/h to jadę licznikowo 60,
    > czyli tak około 55 :) No ale zobaczymy, jeszcze ani razu nie dostałem
    > fotki z radary, co najwyżej mnie suszarką capnęli.

    Ale w taryfikatorze nie ma przekroczenia +5, więc chyba nie ma za to
    punktów. 1 punkt jest za przekroczenie 6-10 km/h. Albo SM nie zna prawa
    albo liczy na niewiedzę kierowców :).

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 94. Data: 2010-07-15 09:01:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 08:44:27 +0200, Grejon napisał(a):

    > Ale w taryfikatorze nie ma przekroczenia +5

    Punktów nie ma, ale mandat jest - do 50 zł :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 95. Data: 2010-07-15 19:11:24
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    jerzu wrote:

    > SM w Warszawie ustawia FR na 55 km/h

    Skąd taka informacja?
    Tzn. skąd wiedza o tym ile ustawili w urządzeniu?

    --
    Bydlę

  • 96. Data: 2010-07-15 19:40:38
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale co jasne?
    > Bo chyba nei zaprzeczysz, że skupianie się na liczniku i fotoradarze
    > ZAMIAST na obserwacji drogi jest mniej bezpieczne, niż niewiele większa
    > prędkość bez takiej potrzeby?

    Ja nie o tym, tylko o tym ,że zawsze jechał tam 70-80, a teraz postawili
    radar i musi zwalniać do 70-80, co mu wybitnie przeszkadza:P

    Shrek.

  • 97. Data: 2010-07-15 21:44:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 19:40:38 +0200, Shrek wrote:
    >Ja nie o tym, tylko o tym ,że zawsze jechał tam 70-80, a teraz postawili
    >radar i musi zwalniać do 70-80, co mu wybitnie przeszkadza:P

    No bo dawniej zwalnial i patrzyl na droge, a teraz zwalnia i wypatruje
    FR :-)

    J.

  • 98. Data: 2010-07-23 22:28:22
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message

    > Za frajerstwo. Frajer pozycza samochod obcym ludziom i nie pamieta nawet
    > komu, wiec jako taki niech sobie placi.

    Właściciel pamięta, komu użyczył samochód. Nie ma obowiązku przeprowadzać
    dochodzenia, kto jest na zdjęciu.
    "Pożyczyłem żonie i synowi". Jedno z nich zapewne kierowało, ale głowy nie
    dam. Żona i syn też nie pamiętają, bo kilka razy zmieniali się na trasie.

    Sprawa do umorzenia. To policja ma obowiązek szukać sprawcy. Ja - jako
    właściciel - mam jedynie obowiązek powiadomić, komu użyczyłem pojazd.