  • 11. Data: 2014-04-04 14:33:40
    Temat: Re: Dziewięcieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysięcy - pytanie
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Ile za to mozna wołać wśród zorientowanych? Bo kolejka już się ustawiła,
    > tylko każdy chciałby pewnie dać jak za przekręconego tłuczka po Niemcu.
    > Na otomoto za 2005 rocznik tego modelu wołają od 24 do 30 tysiecy.
    > ATSD to aż żal sprzedawać :-/ Auto wizualnie i technicznie prawie jak z
    > salonu...

    Zakładając, że jak większość krajówek z tych lat to ma wyposażenie jak na
    BMW żadne czyt. bida aż piszczy, silnik też diesel, ciężko będzie o rozsądną
    cenę. Chyba, że trafisz na kogoś kto doceni stan auta ale tu za bardzo nie
    ma czego doceniać oprócz przebiegu.

  • 12. Data: 2014-04-04 15:14:35
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    BaX napisał:
> [...]
    > rozsądną cenę. Chyba, że trafisz na kogoś kto doceni stan auta ale tu za
    > bardzo nie ma czego doceniać oprócz przebiegu.

    Tak strasznie to nie było - BMW za te sto kilkanaście tysięcy jednak coś tam
    do auta wkładało.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 13. Data: 2014-04-04 15:43:35
    Temat: Re: Dziewi?cieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysi?cy - pytanie
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Kozio?ek wrote:

    > Ile za to mozna wo?aae w?ród zorientowanych? Bo kolejka ju? sie ustawi?a,
    > tylko ka?dy chcia?by pewnie daae jak za przekreconego t?uczka po Niemcu.
    > Na otomoto za 2005 rocznik tego modelu wo?aj? od 24 do 30 tysiecy.
    > ATSD to a? ?al sprzedawaae :-/ Auto wizualnie i technicznie prawie jak z
    > salonu...

    Auto - podobnie jak każde inne - warte tyle, ile chce dać ten, co daje
    najwięcej. Czyli wołasz swoją cenę wyższą niż podobnych aut i pytasz
    chętnego co on na to - ile chce zapłacić. Może się gdzieś w połowie
    spotkacie, a jak nie, to auto niesprzedane.

  • 14. Data: 2014-04-05 15:13:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > A przejechanie 5 kilometrów na dwójce psuje samochód?

    No taka jest powszechnie panująca opinia...
    Samochodu nie psuje moim zdaniem ale świadczy o kierowcy.

  • 15. Data: 2014-04-05 15:16:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Koziolek" <k...@g...pl> wrote in message

    > Tak strasznie to nie było - BMW za te sto kilkanaście tysięcy jednak coś
    > tam do auta wkładało.

    No to napisz jakie opcjonalne wyposażenie auto posiada...

    I w ogóle z jakiego rejonu Polski piszesz?

  • 16. Data: 2014-04-06 01:36:28
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Pszemol napisał:
    > No to napisz jakie opcjonalne wyposażenie auto posiada...
    Musiał bym sprawdzić. Na pewno była i klima, i pełna elektryka (włącznie z
    podgrzewaną przednią szybą, bez siedzeń), całkiem przyzwoite audio,
    komputer. Aha. Byłbym zapomniał o dywanikach i podłokietniku, do którego
    akurat trza było dopłacić parę stówek ;)

    > I w ogóle z jakiego rejonu Polski piszesz?
    Hm. Czemu pytasz? W każdym razie nie z Lubuskiego.

    Pozdr.,

    Koziołek z CKMK

  • 17. Data: 2014-04-06 15:50:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Koziołek" <k...@g...pl> wrote in
    message news:5340937b$0$2377$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > przyzwoite audio, komputer. Aha.
    > Byłbym zapomniał o dywanikach i podłokietniku, do którego akurat trza było

    :-) zajefajne wyposażenie :-))) a bluetootha i nawigację miał?

    > Hm. Czemu pytasz? W każdym razie nie z Lubuskiego.

    No piszesz o sprzedawaniu auta i pytasz jaką cenę wołać...
    Inna cena będzie na takie samo auto w biedniejszych rejonach
    Polski gdzieś w Suwałkach czy Przemyślu a inna w bogatszych
    rejonach Warszawy a jeszcze inna na zachodniej granicy, gdzie
    dostęp do tanich aut z Niemiec jest łatwy i bezproblemowy.

  • 18. Data: 2014-04-06 21:25:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 4 Apr 2014 15:14:35 +0200, "Koziołek"
    <k...@g...pl> wrote:

    >Tak strasznie to nie było - BMW za te sto kilkanaście tysięcy jednak coś tam
    >do auta wkładało.

    No, w niektórych X3 nawet radia fabrycznego nie było :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2014-04-07 09:56:23
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Musiał bym sprawdzić. Na pewno była i klima, i pełna elektryka (włącznie z
    > podgrzewaną przednią szybą, bez siedzeń),

    Jakaś '3' miała w ogóle opcje 'podgrzewania przedniej szyby'? Weź wklej
    7ostatnich cyfr VIN to będzie wiadomo co to ma za "wypas" albo sam sobie
    wklej tu: http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html i zdekoduj.

    Pozdro.

  • 20. Data: 2014-04-08 00:55:57
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > Jakaś '3' miała w ogóle opcje 'podgrzewania przedniej szyby'? Weź wklej
    > 7ostatnich cyfr VIN to będzie wiadomo co to ma za "wypas" albo sam sobie
    > wklej tu: http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html i zdekoduj.

    Ja tam nie wierzę w "dobry interes" w postaci 9 letniego auta, ze znikomym
    przebiegiem.
    Nie da się używać auta przez taki czas po 360 km na miesiąc. To by się
    nikomu nie opłaciło biorąc pod uwagę koszty ubezpieczenia, rejastracji
    przeglądów, itp. Możliwe, że auto przestało przez 5 lat w garażu, bo były
    jakieś problemy, na przykład spadkowe, ale to chyba jest gorsze dla
    samochodu od używania. Jakiś w tym jest na pewno "kruczek".

    A.