  • Data: 2010-11-18 02:00:04
    Temat: Re: Dziewczyna i...
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-17 22:07, skibuŚ.m pisze:
    > cpt. Nemo napisal

    z.pl...
> [...]

    Raczej pozytywnie, to sport dla kazdego, powiedzmy. Choc przyznam
    bardziej wolalbym zobaczyc jakies laski np w MMP i z wynikami.

    Zalezy co potrafi a ze facet na ogol wzrokowiec... ;)

    > oo no właśnie o to mi chodziło;)
    > bo na brak zainteresowania nie narzekam :).. ale czy w dobrym świetle są
    > widziane dziewczyny na moto??...

    To zalezy od PR i czy przy tym maja cos wiecej pod kopulka niz tylko gaz
    na maxa i otrzepywanie sie po efektowym dzwonie ;)

    > chyba nie bardzo bo wtedy spada wam ego i udajecie niezadowolenie albo
    wyśmiewacie...

    Spada "ego"? To zalezy co pokaza (chyba sie powtarzam).. ;>

    Pzdr
    --
    marider co zna kilka motogirl egzemplarzy :P
    Wsciekla Rn22 + dodatki